Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '20

 
Kategori
Şiir
 

TURGAY AYDIN'A ŞİİR

Geçenlerde Milliyet Blog ta (17 Ekim 2020 )‘de Turgay Aydın’ la ilgili bir yazı yazmıştım. Vefatının 14. Yılında saygıyla ve rahmetle anmıştım. Bazı arkadaşlarımdan bana yorumlar geldi. Özellikle cümlesine teşekkürlerimi sunuyorum.  Telefonla beni arayan bir arkadaşımda: “ Turgay Aydın size bir şiir  yazmıştı,  severek okuduk, peki siz de  ona  bir şiir yazmadınız mı”  demesi  üzerine ben de   Turgay Aydın’a şiir yazmış olduğumu  söyledim. Adı geçen şiirimi burada sizlerle paylaşıyor ve bir kez daha Turgay Aydın’ı rahmetle anıyorum.       

TURGAY AYDIN

 

Varmış bana şiir yazmış

Ak mermere tuğra kazmış

Karakışta bahar yazmış

Dilin güzel Turgay Aydın

 

Sanat, kültür, sözün eri

Kaybolmasın gözün feri

Mangaldaki közün yeri

Elin güzel Turgay Aydın

 

Hem şairdir hem de yazar

Güzelleme destan yazar

Aydın, Bayburt, Bingöl, Hazar

İlin güzel Turgay Aydın

 

Eserlerin sevgi dolu

Lale, sümbül, gül okulu

Baştanbaşa Anadolu

Adın güzel Turgay Aydın

 

                           Abdülkadir GÜLER

Fethiye Aylık Sanat ve Kültür dergisi

                            Sayı: 21, Mart 2004 

 

Abdülkadir GÜLER 

23 Ekim 2020- SÖKE

 

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..