Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '13

 
Kategori
Güncel
 

Turgut Özal'a şehitlik mertebesi(!) verilecek mi?

Turgut Özal'a şehitlik mertebesi(!) verilecek mi?
 

Rahmetli Turgut Özal şehit mi oldu?

Böyle bir soru nerden çıktı dediğinizi duyar gibi oluyorum.

Bu isteği ben dile getirmiyorum. Bu istek rahmetlinin ailesinden geldi.

Rahmetli Turgut Özal’ın mahdumları babalarının zehirlenerek öldüğünü iddia ede dursun, Adli Tıp Kurumu zehirleme yok derken, savcı zehirlenerek öldürüldüğünü ve bu işi yapandan hesap sorulması gerektiğini belirten bir iddianameyi çoktan mahkemeye sundu.

Mahkeme de bu iddianameyi kabul ederek, halkı bu tip olaylarla uyuturken, bölünme anayasası ve akillerin ülkeyi bölme planına verdiği desteği kamufle etmeye çalışıyor!

Gelelim Rahmetli Turgut Özal’ın şehitlik meselesine:

Semra Özal, eşi 8’inci Cumhurbaşkanı Turgut Özal’ın ölümünün 20’inci yılı dolayısıyla Anıt Mezar’da düzenlenen törende gazetecilerin sorusuna üzerine, "Rahmetlinin şehitliğinin tescil edilmesini istiyorum. Şehit olarak haklarının verilmesini istiyorum. Hakikaten görevi başında öldürülmüş bir görevlidir. Hakiki şehittir. Şehit olarak bu mertebeye ulaşması önemli bir şeydir. Bütün haklarının verilmesini istiyorum. Bütün derdim bu" dedi.

Bildiğiniz gibi Savcı hazırladığı iddianamede; Rahmetli Turgut Özal’ı, zehirleyerek öldürenin Emekli Tuğgeneral, Ergenekon davası sanıklarından Levent Ersöz olduğunu iddia etti.

Bu arada Levent Ersöz avukatı aracılığı ile yaptığı açıklamada, Rahmetli Turgut Özal’ı hiç yakından görmediğini iddia etti.

Savcı o zehirledi diye iddia ederken, o da ben hiç yakından görmedim diye savunma yapıyor.

Yani iş biraz karışık!

Bir insan hayatı boyunca yakından görmediği birisini nasıl zehirleyecek?

Bunu şimdilik bilmiyoruz.

Önümüzdeki günlerde yargılama başlayınca, uzaktan zehirlemenin nasıl olduğunu hep birlikte göreceğiz.

Turgut Özal’a şehitlik mertebesi verilir mi bilmem ama onu zehirlediği iddia edilen ve basına yansıdığı kadarıyla ölümcül hasta olduğu bildirilen Emekli Tuğgeneral Levent Ersöz’ün içeriden çıkamayacağı kesin.

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..