Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '11

 
Kategori
Dostluk
 

Turgut Uzer diye biri vardı...

Turgut Uzer diye biri vardı...
 

UZER AİLESİ


Onu ilk kez internette bir şeyler ararken tanımıştım. 

Baktım, acayip kafa dengi bir adam. Hınzır mı? Hınzır. 

Geziyor, tozuyor, fotoğraf çekiyor, yazıyor, üstüne üstlük çok güzel yemekler de yapıyor.Tam bir hayat adamı... Hemen her konuda söyleyeceği şeyler var. 

Yazdıkları çok içten, çok doğal, çok insana dair. 

Öyle insanı sarmalayan şeyler yazıyor ki... Bazen yazdıkları sanki daha önce kendi yaşamış olduğum şeylermiş gibi geliyor. 

Kısa zamanda dost oluyoruz. (Onun dost olduğumuzdan haberi yok (!), sadece ben biliyorum). Sayfasını büyük bir bağımlılıkla takip etmeye başlıyorum. 

*** 

Kartvizitinde; 

'' Turgut Uzer
Lastik, Takviye Malzemeleri ve Otomotiv Grup Başkanı 

HACI ÖMER SABANCI
HOLDİNG A.Ş.
'' yazıyor. 

Ama o müthiş alçak gönüllü. Hiç gocunmadan yaşadıklarını, bildiklerini paylaşıyor. 

Diyor ki; 

'' Bilgi paylaştıkça çoğalır. Dolayısıyla bilgi paylaşmak akla yakındır. Ancak, bilgi paylaşmak sevilebilir mi? Sevilebilir...'' 

*** 

Yazdıklarını bir dizi kitapta topluyor. Kitaplarını ücretsiz olarak adresinize yolluyor. Hatta sizi iyice utandırarak, kargo bedelini bile kendisi ödüyor. 

Bense şimdiye kadar kitaplarını utanmadan (!) alıp sadece kuru bir teşekkür ettim, o kadar. 

Ama karar verdim yeni kitabı çıkınca isteyeceğim ve ona bu kez Kerem GÖRSEV' in bir albümünü göndereceğim. (Bir yazısında okumuştum, Kerem GÖRSEV' i çok beğeniyordu.) 

*** 

Böyle düşünürken; işe, güce dalıp bu aralar dostumu biraz boşluyorum. 

*** 

23.02.2011 Çarşamba... 

Gazete okuyorum, gazetede kocaman bir ilan; 

'' SENİ BEŞ SENE DAHA YAŞATIP BİZE BAĞIŞLAYAN ELLERE, CANLARA SAĞLIK. 

VARLIĞIN, BİZE VERİLMİŞ EN BÜYÜK HEDİYE İDİ. 

SEN YALNIZCA EŞ, BABA DEĞİL EN İYİ DOSTUMUZ, ARKADAŞIMIZ OLDUN. 

YOLUN AÇIK, IŞIKLAR İÇİNDE OLSUN. 

HAYDİ SEN ARTIK DİNLEN, ZAMANI GELDİĞİNDE BİZ SENİ ARAR BULURUZ. 

RENAN-KEREM-MURAT UZER 

*** 

Kalakalıyorum, boğazıma bir şeyler düğümleniyor. 

Çok üzülüyorum... 

Anlıyorum ki; dostum uzun süredir savaştığı hastalığına sonunda yenilmiş. 

*** 

Hoşcakal dostum, mekanın cennet olsun. 

Ailene de sabırlar... 

Artık Kerem GÖRSEV dinlerken, hep seni hatırlayacağım... 

 

 
Toplam blog
: 34
: 5544
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

..