Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '19

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Turiste Kural Olmaz

Turist her şeyden önce yabancı, dini başka, dili başka… Bugün var yarın yok, üç beş gün ülkeni gezmeye gelmiş… Başını örtecek, kı… ını açacak, benim ülkemin kurallarına uyacak…

Yemişim senin ülkeni! Ben turist olsam böyle yerlere gitmem şahsen! Gezmeye mi geldik emir almaya mı?

Çok uç davranışlar(çıplak gezeceğim dedi) hiçbir yerde kabul görmez…

Bunun dışında turiste ne kıyafetiyle ne de davranışıyla ilgili hiçbir şey söyleyemezsin! Rahatsız oluyorsan turist kabul etme!

Hayatı kolaylaştıran kurallara sen demeden biz uyarız zaten, trafik aksasın diye arabaların önüne yatacak değiliz!

Ya böyle abuk sabuk yerler var. Hem turist gelsin diye dua ediyor hem de kural dayatması. Bana ne senin dininden kültüründen, ben buraya gezmeye geldim! Müslüman’ı kiliseye sok, Hıristiyan’a namaz kıldır!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..