Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Turistler şaşkın: "Siz çok seviyor Osmanlı, siz var yeni Türkiye. Bu ne iş?

Turistler şaşkın: "Siz çok seviyor Osmanlı, siz var yeni Türkiye. Bu ne iş?
 

Başkan Akın ve Yardımcısı Çetin.


 

 

 

 

İki devredir, başkanlığını sürdüren Bartın Belediye Başkanı Cemal Akın’a “ Baş başa kalıp bir röportaj yapalım” demiştim. Kırmadı, arabasına atladık, az gittik, uz gittik,  dere tepe düz gittik. Yüksekçe bir tepenin yanına vardık. Burası neresidir diye sordum başkandan. “Abu Derya Türbesi” demez mi!

Makamında çok meşgul başkan. Sakin bir yer olsun istemiştim. Ve  şimdi türbedeyiz. İyi ettik de geldik. Anılarım canlandı.

Mahalleli kadınlarla Türbeye buraya gelirdik vaktiyle. Ben, salıncağın ipiyle, bakır su güğümü taşırdım. Ve  onlar çalı-çırpı ile yemek pişirirken, biz koca ağaçlara ip atar, salıncakta sallanırdık.

Başkan, burayı turizme açmayı planlamış. Türkçe, İngilizce levhalar koydurmuş. Osmanlıca mezar taşları var. Onları nasıl okur turistler değil mi? Okusa ne yazar, okumasa ne yazar. Bunu bir turiste sordum oracıkta: “ Siz var  yeni Türkiye olmak. Yok Osmanlılar. Yok Osmanlıca. Var siz geriye dönmek. Çok seviyor Osmanlı. Var sizde Atatürk. Ona da  yok sormak. Nasıl bir şey Osmanlı. Çok yazık.” Dedi, ve ekledi: “ Var sizin ders kitabında, mezar taşları değil mi?” diye sorunca, ben de başımı salladım.

                                                                     GELİN VE DAMAT ÇOK YAKIŞIKLIYDILAR.

Bizim röportaj güme gitti tabi. Sıkıntıyle geriye dönerken, yoldaki işçilerle olsun, durup durup dükkan sahipleriyle olsun, belki arabadan yüz defa inip inip bindi başkan. Sonunda dayanamadım: “ Halkına gösterdiğin ilginin cevabını katlayarak alıyorsun geriye. Sen hiç seçimlerde parmağını kıpırdatma.  Sen ezeli ve ebedi başkansın” bundan sonra “ dedim. Nitekim de öyle oldu. Büyük fark atarak bu devre yine başkan oldu bizim Cemal Aga’mız.

Kendisi, icabında yoları denetliyor. İmalatları gözden geçiriyor. Fakir ve kimsesizleri ziyaret ediyor, onları doyuruyor.  Parolası:  “Bartın Belediyesi olarak daha güzel huzurlu bir kent ve sağlıklı bir çevre için 24 saat aralıksız kendime görev verdim” diyor.

Belediye Başkanı Cemal Akın, en son, Yardımcısı Hüseyin Taner Çetin ile Mücella Çetin’in kızı Damla’nın Hatıl ailesinin oğlu Hüseyin ile evlendiği görkemli nikâh törenine katıldı. Ve de nikah kıydı. Çok seçkin davetliler vardı, onu söyleyebilirim

Belediye Başkan Vekilleri Mehmet Sandıklı ve Hüseyin Fahri Fırıncıoğlu ile MHP İl Başkanı Sezai Bilgin’in şahitlik yaptığı nikâh töreni sonrasında bir açıklama yapan Başkan Akın, “Belediye Başkan Yardımcım Hüseyin Taner Çetin ve eşi Mücella Çetin'in kızı Damla ile Mürvet Hatıl ve Ali Rıza Hatıl'ın oğlu Hüseyin'in nikâh akitlerini gerçekleştirmekten büyük mutluluk duydum. Nikâhın her iki aile içinde hayırlı uğurlu olmasını temenni ediyor genç çiftimize ömür boyu mutluluklar diliyorum” dedi.

Bizim başkan bu gidişle ömür boyu başkan. Sempatik, kadirşinas ve yardımsever.

ÖMÜR BOYU EZELİ BAŞKAN SIFATLI BARTIN BELEDİYE BAŞKANI CEMAL aKIN'IN ESERLERİNDEN

CADDELER PIRIL PIRIL MODERN IŞIKLANDIRMA İLE SÜSLÜ

BARTIN' DA SOKAKLARI IŞIL IŞIL

BARTININ MİLLİ YEMEKLERİNİN TANITILDIĞI BİNA, HAS BARTIN KOKUUUDUR.

BAŞKANIN YARDIMCILARI ATEŞ GİBİDİR.  İŞTE O ATEŞ PARÇALARINDAN BİRİ DE HÜSEYİN ÇÇEETİNDİR. KIZINI EVLENDİRDİĞİNDE BELEDİYE TAM KADRO, SEÇKİN DAVETLİLERLE BİRLİKTE ORADAYDI.

BAŞKAN, DAMLA ÇETİNİN NİKAHINI KIYDI. ( ALTTAKİ RESİMLERDE DE DAVETLİLER GÖRÜLÜYOR)

 

 

BAŞKAN CEMAL AKIN VE ESERLERİ.

KIRTEPE YAMAÇLARINDA, ASMA KÖPRÜNÜN KARŞISINDA KURULAN ŞELALE. GECELERİ ŞEHRE  FERAHLIK VERİYOR

İŞTE ÇOCUKLUĞUMUN TÜRBESİ. BURAYI TANIYAMADIM. TURİSTLERİN TÜRBE MERAKINA DA ŞAHİT OLDUM.

 
Toplam blog
: 1616
: 918
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..