Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '18

 
Kategori
Turizm
 

Turizm Bölgelerimizde Sanki Oralar İşgal Edilmiş Gibi Bir Durum Var

Turizm Bölgelerimizde Sanki Oralar İşgal Edilmiş Gibi Bir Durum Var
 

Ben mi böyle her şeyi tuhaf görüyorum yoksa gerçekten söylediğim gibi bir şey var mı? Varsa neden başkaları, özellikle yetkili olanlar görmüyor?

Turizm bölgeleri doğal olarak kalabalık olur. Ayrıca ülkemizin güneyi ve batısı(Antalya, Bodrum, Milas vs) zaten nüfus olarak kalabalık.

Bizim dediğimiz turizm mevsiminde yaratılan suni kargaşa. Antalya’ya 10 milyon turist gelmiş, sokaklarda basacak yer yok, amcam duymuş ya yedi sülalesini toplayıp sözde tatile gidiyor.

Denize girmez. Otelde kalmaz. Lokantada yemek yemez. Çarşıdan alışveriş etmez. Ya bir oğlu vardır orda ya kızı, bir ay iki ay misafir.

Yüz binlerce amcanın ya da teyzenin oralarda oğlu ya da kızı vardır, olmasa gitmezler, keşke olmasa.

Ya arkadaş sen turist misin? “Gezmeye geldik”

40 milyon turist bu ülkeye 40 milyar dolar para getirdi, sen bir simit bile almadın; sokakları doldurdun Turistler geçemedi, yolları kapadın gidemediler, sanki denize giriyormuş gibi plajları doldurdun yüzemediler.

5 milyon 10 milyon gösterişçi(bu yaz Antalya’daydık!) sözde yerli turist turizmi felç ettiler, beş kuruş para harcamadan turistlerin burnundan getirdiler!

1000 lira parayla gidiyor adam, 1000 lirayla ben Taksim’e gidemiyorum! Duymuş Bodrum, Antalya biniyor arabaya… Tatil yapmayı bilse bari. Oğlunun kızının evinde oturup oturup geliyor.

Nasıl iş anlamadım herkesin de orada oğlu ya da kızı var! Gezdiği yerleri soruyorsun bir tek yer ismi söyleyemiyor.

Bunlara da yerli turist deniyor ha gülmekten ölüyorum, ben evimin önünde onlardan iyi geziyorum!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..