Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '11

 
Kategori
Güncel
 

Türk açılımı istiyorum!...

Türk açılımı istiyorum!...
 

Ülkemizin adı TÜRKİYE CUMHURİYETİ… 

Açılım paketleri başladı başlayalı adeta Türk düşmanlığı katlandı. Açılım adı altında Türkler suçlanmaya devam ederken bir yandan ise Türklere karşı aleni bir savaş başlatıldı. 

Kürt açılımı dendi; arkasından Türkler kürt kültürüne düşmanlık yapmıştır söylemi gündeme getirildi. Bunu yapan ise yine bu ülkenin siyasetçileri konumundaki insanlar oldu. Bunu fırsat bilen Türk düşmanları bu söylemlerin ardından kol kola girerek her fırsatta ülkemize ve Türk Milletine karşı saldırılara başladı. 

Birkaç oy uğruna ülkemiz kan ve intikam çukuruna atılıyor. Her gün şehit haberleri, her gün ayrı bir hain saldırı ile Türk Milleti yok edilmeye çalışmakta… 

Burası muz cumhuriyeti değil, burası TÜRKİYE CUMHURİYETİ… 

Şimdi Kürt açılımı ile saldırılarının dozunu arttıran PKK yetmiyormuşçasına birde azınlıklar açılımı açıklandı. 

Azınlıklar Türkiye Cumhuriyeti’nden sözde haklarını talebe başladılar; kimi incirliği istiyor, kimi Cudi dağı bizimdir diyor. 

PKK ile birleşip yakında onlarda ülkemizdeki terörü hızlandırırlar zaten bugüne kadar PKK’yı gizlicene el altından besliyorlardı bundan sonra onlarda aleni hareket eder nede olsa artık onlarında açılımları oldu. 

Bende TÜRK açılımı istiyorum… 

Kürtlere açılım yapan, Azınlıklara açılımla mal varlıklarına kavuşacaksınız sözü veren siyasetçilerimden TÜRK açılımı istiyorum… 

Kendi ülkemde atalarımın kanları ile sınırları çizilmiş olan ülkemde TÜRK MİLLETİ’ne karşı yapılan düşmanlığın durmasını istiyorum. Benim olan hakların bana verilmesini talep ediyorum. Milletimden toplanan paralarla terörist yetiştirenlere çocuk parası, onların elektrik parasını ödemelerini, her türlü desteği vermelerini, biz Türkiye Cumhuriyeti’ni tanımıyoruz diyen teröristlerin maaşlarının verilmesini kabul etmiyorum. Türk Milletinden alınanların Türk Milletine verilmesini istiyorum… 

Azınlık açılımı diyerek ülkemizde terörün merkezi olan odak noktalarının açılmasını kabul etmiyorum. 

Bende TÜRK açılımı istiyorum; yüzyıllarca bizim olanları talep ediyorum… 

Musul’u, Kerkük’ü, Şam’ı, Mısır’ı, Plevne’yi, Batum’u, Bosna’yı, Mekke’yi, Medine’yi, Libya’yı, Filistin’i, Sofya’yı, Selank’i atalarımın kanıyla canıyla sınırlarını çizdiği yerleri istiyorum…. 

Dahası… 

Ben de TÜRK açılımı istiyorum; bu toprakların sınırları Türk Milletinin kanı ile belirlenmiştir. Bunların tapusu şehitlerimizin üzerinedir, bu toprakların bedelini TÜRK MİLLETİ şehitlerinin canı ile kanı ile ödemiştir diyebilecek siyasi irade istiyorum… 

Bende TÜRK AÇILIMI istiyorum… 

Burçak YAZICI 

05.09.2011 

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..