Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '08

     
    Kategori
    İnternet
     

    Türk arama motoru

    Türk arama motoru
     

    Madyes.net


    İnternette arama motorlarını düşündüğümüzde ilk aklımıza gelen Google olur elbette, bende Google' a girip bir bakayım dedim bizim insanlarımız bu konuda neler yapmış diye, tabiiki de hemen Google' a girdim ilk aklıma gelen ve bildiğim bir kaç arama motorunun en popüler olanına ve arattım "türk arama motoru" diye. Karşıma çıkan sonuçlara birer birer girdim. İlk site bir reklam sitesiydi hemen çıktım, ikincisi biraz daha arama motoru benzeri bir yapıydı biraz kurcaladım ama Google reklamını sitede görünce hayal kırıklığına uğrayıp oradan da çıktım. Sonra biraz daha altlarda bir haber gördüm, Google' a rakip Türk arama motoru diye, görür görmez sevinçten hemen tıkladım haberi ve sitenin adresine gittim ancak biraz kurcaladıktan sonra bu bir arama motorumu yoksa arkadaşlık sitesimi diye sordum kendi kendi kendime, arama sonuçlarını aynen olduğu gibi Google' dan alan bir arama motoru nasıl Google' a rakip olabilirdi diye epey düşündüm ve neden bu kadar sükse yarattığını merak ettim, neyse yolculuğuma biraz daha devam ettim ve birkaç siteye daha girdikten sonra açıkçası hayal kırıklığına uğradım. Neyseki son girdiğim site biraz daha iyi en azından içinde reklam barındırmayan ve sonuçları gayet güzel bulan arama olayına farklı bir yaklaşım getirmiş olan bir siteydi biraz kurcaladım evet epey eksikleri vardı her girdiğimde de sitede değişiklikler oluyordu, anlaşılan yavaş yavaş ve sessizce geliştirilmeye devam ediyordu. Son haline baktım ve yazmaya karar verdim blogumda. En azından bunu hakediyor ve en azından bütün internet kullanıcıların baş belası olan reklamlardan tamamen sıyrılmış durumda. Evet Google' da yaptığım ve sonucunda 10 milyon kayıt aldığım Türk arama motorlarında hakkını vererek bu işi yapmaya çalışan site sayısı gerçekten çok az ama en azından her halinden belli olan kısıtlı kaynaklarla birşeyler yapmaya çalışan bu siteyi gerçekten tuttum. İnsanı alakasız sitelerle boğmamak için kategorilere ayrılmış ve gayet hızlı sonuçlar üreten www.madyes.net bence desteklenmeyi birçok siteden daha çok hak ediyor.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 749
    Kayıt tarihi
    : 29.09.08
     
     

    İstanbul doğumluyum, özel bir şirkette Bilgisayar Mühendisi olarak çalışmaktayım, evli ve bir çocuk ..