Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Türk basını bunu neden yapıyor?

Türk basını bunu neden yapıyor?
 

Erkekler, kadınlar, çocuklar, şarkıcılar, oyuncular kısacası medya önünde olan ünlüler bunlar gazetecilerin ekmek kaynağıdır. Zaten böyle de olmalıdır. Ama bunları bir birine kapıştırıp sonra da haber yapmak ta bizim medyada.

Geçenler de bir magazin programı izliyorum, ünlü bir oyuncuya falan oyuncu “ benim vücudum daha çok formda” demiş siz bu konuda ne diyorsunuz diye soru sordu. Oyuncu ise tecrübeli hemen anladı. Direk spikere “ onun hakkında laf söylemememi bekliyorsun söylemem” dedi. Zaten spikerin de orada beklediği bir polemik oluşması ama olmadı. Bir ünlü röportajında kazara iğneli bir laf kullandı, hemen şu kişiye demek istedi diye yorumluyorlar. Yani bir ara bulandırmaya yarıyorlar. Anlıyorum onlarında görevleri meslekleri bu ama işi abartmasınlar. Eskiden sadece oyuncu ve sanatçılar ile uğraşıyorlardı, şimdi futbola da atıldılar. EURO 2008 de ilk maçta Portekiz yenildiğimizde hemen futbolcu annelerini arayıp, siz milli takımı nasıl buluyorsunuz, Fatih Terim istifa etmelimi falan sadece polemik adına yapılmış bazı sorgular vardı. Fatih hocam da o zaman televizyon önüne geçmiş herkese bağırmıştı. Ben fatih hocaya orada hak verdim. Anneler ne anlar futboldan. Onların kalbi yumuşak, bir futbolcu ceza yapsa yavrusuna hemen ciğeri yanıverir. Şimdi ise sordukları soru yine ortalığı karıştırma adına. Fatih hocadan Aragones' in Semih'i oynatmamasına ne diyorsunuz diye soru sordular. Allah tan fatih hocam ben karışmam, her teknik adamın bileceği iş dedi de. Bir polemiği önledi. Bende bunu merak ediyorum bunların hiç ara yaptığı var mı?

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..