Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '09

 
Kategori
Siyaset
 

Türk bayrağını yaktılar!

Türk bayrağını yaktılar!
 

şimdi nasılsınız, daha sınırlar açılmadan ilk darbeyi yediniz.


Ben sınırların açılamsına tepki gösterirken "Azerilerden bize ne, ne yapıp yapmayacağımızı Azerbaycanamı soracağız" diye bazı yorumlar aldım.
Şimdi soruyorum: daha sınırlar açılmadan Erivan Türk bayrağını yaktı, ama Karsta sınırların açılması için yol çalışmaları başlatılmış.
Azerbaycan ise daha bir tepki göstererek İstanbul-Bakü uçuşlarının gece saatlerine olan bilet satışlarını durdurduktan sonra, bu sefer Türkiye'ye verdiği doğalgaza zam getirdi.
"Azerilerden bize ne, ne yapıp yapmayacağımızı Azerbaycana mı soracağız" diyenlere soruyorum, şimdi nasılsınız?
Bayrak bizim gururumuz. Hele ki, Türkün bayrağını Ermeni gibi millet yakamaz.
Ama yaktılar.
Buna damı tepkisiz kalacaksınız?
Diyelim ki, sınırları açtınız. Kim bana mantıklı bir açıklama yapar, Türkiye bundan ne kazanacak?
Daha şimdiden kaybetmeye başladı bile.
Bu kalp kırmak niye. Yoksa bize kardeş demekten sıkıldınız mı?
Yoksa bizim Türklüğümüzden şübhelimisiniz?
Ben Azerbaycan Türküyüm, eşim Türkiye Türkü. Böyle acı verici, içimizi karartan olayları duyunca çok üzülüyoruz. Ailemize bile yansıdı bu gereksiz sınır açılması.
Anlayamadığım, neden biz birbirimize karşı bu kadar soğukkanlı ve duyarsız ola biliyoruz? Neden biz hayati önem taşıyan anlarımızda birleşmeyi beceremiyoruz?
Neden ondan bundan töremeler bizi idare edebilecek kadar zayıf ve iradesiz olduk?
Hani bizim azimliğimiz, hani bizim muhteşemliğimiz? Hani Atatürk gibi yüce insanın bizlere bıraktığı gurur, onur gibi miraslar, nerede kaldı?
Vallahi kendi kendimize yazık ediyoruz.

 
Toplam blog
: 51
: 820
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1978 doğumluyum. Bakü'de doğdum. Ben Kayseri'de yaşayan Azerbaycanlıyım. Kayseri'de yaşıyorum. Be..