Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Türk Devleti Sevgi Yaymalı

Türk Devleti Sevgi Yaymalı
 

Bir sevgi selamı tüm dünyaya benim Alim'den:)


Sevgiyle bak devletim
Sevgi titreşimleri yay etrafına

Fiziksel bir konudur bu
Rezonans kanunudur adı
Türkçesi sevgi titreşimleridir

Sevgi titreştiren çevreye
Sevgi titreşimleri yoğunlaştırır
Sevgi titreşimleri kime rastlarsa
O kişi de sevgi titreştirir çevreye

Öfke titreşimi yayanlarsa
Öfke titreştirirler çevrede

Bu pozitif bilim olan fizik kanunudur
Denemesi bedava

Dene gör derim inanmayanlara
Sevgiyle bakınız etrafınıza
Görün bakalım ne de sevgiler saracak sizi
Öfkeyle bakın bir de etrafınıza
Görün bakalım ne de öfke saracak sizi

Ben bunu
Kendimde uyguladım çok sevindim
Birçok insanın da sevgiyle baktığını gördüm
Birçok insan da
Gelip teşekkürler ettiler gülümseyen gözlerle
Ve açıkça söylediler
Gülümseyen bakışların hiç bitmesin dediler

Bu konu
Herkes için geçerli olmalı canlarım
Herkes çevresine sevgiyle bakmalı
Gülümseyen bakışlarla

Devlet yöneticilerine de öneriyorum bunu
Cumhurbaşkanına
Kılıçdaroğluna
Bahçeliye
Devleti yöneten herkese ama herkese

Öncelikle
Cumhurbaşkanı benimsemeli
Bu sevgi titreşimleri yaymayı
Ve var gücüyle sevgi titreştirmeli

Onu
Kılıçdaroğlu
Bahçeli
Devlet ileri gelenleri
STK’lar sürdürmeli

Bu yaklaşım gerçekleşsin canlarım
Şu olumsuzlukların hepsi ama hepsi
Bir anda bir anda silinip gidecekler

İnanmayan
Denesin görsün diyorum
Boş çıkarsa söylediklerim
Her şeye razıyım
Bana istediğinizi söyleyebilirsiniz

Şunu iyi bileceğiz canlarım
Sevgi ortamında
Ne çirkinlik
Ne olumsuzluk
Ne de düşmanlık kalır

Sevgi ortamı
Mutluluk
Saygı
Sağlık
Uzun ömür yaratır

Sevgisizliktir
Mutsuzluğun kaynağı
Ve dermansız hastalıkların
Beli başlı nedeni

Gel Cumhurbaşkanım
Gelin devlet yönetenlerinin tümü
Gelin muhalefet liderlerinin hepsi
Gelin
Gelin
Gelin
Sevgi titreştirelim
Sevgi titreşimlerine maruz kalalım

Sevelim sevilelim
Sevelim sevilelim
Sevelim sevilelim

Şu insanlığı
Başı beladan kurtaralım
Barış yaşayan yapalım

Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..