Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

TÜRK HALKI BİRŞEYLERİN...

TÜRK HALKI BİRŞEYLERİN FARKINA VARMALI

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

 

Sende

Değişim dönüşüm gelişim istiyorum

Ben Halkım

 

Bu eyleme ait

Senin

Çok pek çok gereksinimin var

 

Şunu bil Halkım

Toplumsal ilerleme

Değişim

Dönüşüm

Gelişimle  olur

 

Şunu unutmayacaksın Türk Halkı

Değişime ters bakan halk

Dünü yaşar durmadan

 

Yani

Yarınlardaki yaşam

Dünkü

Ondan yıllar önceki yaşam olur

 

Bu ise

Seni eskimiş yapar

Dünlerde kalmış olursun hep

Halkım

 

Ben

Bu yaklaşımı insana yakıştıramıyorum

Tabii sana hiç yakıştıramıyorum

 

Tanrımız

Kuran’da değişimi öğütlüyor insanlığa

İnsan

Aklını kullanarak değişecek

Yeni durumlara dönüşecek

Ve

Gelişecek

 

Tanrımız

İnsanlığa

“Güzel düşün

Güzel söyle

Güzel davran”  diyor

 

İşte bu öğüdün anlamı

Değişip

Dönüşüp

Gelişmektir

 

İnsan

Güzele yöneldikçe

Gelişir

 

Dünün güzelinden daha güzeli bulur

Bugün

Yarın

Daha da güzeline kavuşur bugünün

 

Tanrımız

İnsanı bilimsel olarak yaratmıştır

Bu da

İnsanın dünlerde pinekleyip durması değildir

Bu

İnsanın en güzele erişip öyle yaşamasıdır

Yani

İnsan

Cenneti Dünya yaşamında yaşayacaktır

 

Öfke

Kin

Düşmanlık yalan yok olacak

Barış egemenliği kurulacak

 

Dünya nimetleri

Herkesin ulaşabileceği halde olacak

Açlık

Yokluk

Yoksunluk asla olmayacak

Varsıllık kaplayacak Dünyamızı

 

Herkes

Herkese güler yüz tatlı dille yaklaşacak

Asla art niyet taşımayacaklar birbirlerine

Hata olabilecek ama kasıt asla olmayacak

Diğerleri de

Başkasında hiçbir zaman kasıt aramayacak

Bu da

İnsanlığın barış yörüngesinde olmasını sağlayacak

Egoizm silinip gidecek

Her  şey hepimiz için vardır kabulü ortaya çıkacak

 

İşte Türk Halkı

Ben  

Bunların farkına varmanı diliyorum

Senden

 

Bunun yolu da

Okuyacaksın

Üzerinde düşüneceksin

Anlayacaksın

Anlamlandıracaksın

Kabulleneceksin

Sonra da o yola gireceksin

 

Değişeceksin

Dönüşeceksin

Gelişkin insan olacaksın

Bu devinimi de devamlı kılacaksın

 

Yani

Sevgili Türk halkı

Sıradanlıktan sıyrılacaksın

Özgün insan olacaksın

Başkalarına da örnek olacaksın bu halinle

Cennette yaşamaya başlayacaksın

 

Gel

Beni bir güzel anla

Türk Halkı

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..