Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

TÜRK HALKI NASIL OLMALI

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

 

Türk Halkı normalleşmeli

Türk Halkı

Bugünkü haliyle normal değil

Uydum sürüye havasında

 

Normal bir halk

Güzel bir yaşam yaşasın ister

 

Yaşama güdüsü

Sevilme güdüsü karşılansın

Güvenlik güdüsü sağlansın

Bir statüye sahiplik gerçekleşsin

Kendisini özgürce ifade etme

Tam anlamıyla gerçekleşsin

İster

 

Bugüne bakarsak

Evlenip

Ev bark sahibi olma

Çoluk çocuğa karışma

Çalışıp evine bakma

Çok az insana nasip oluyor

 

Sevilme güdüsü

Özlemler deryası olmuş

Gerçek anlamda

Sevgi asla gözükmüyor

Sevgi

Çıkar sevgisi olmuş durumda

Yani

Sevgi yalandan sevgi halinde

 

Güvenlik güdüsüne gelirsek

Şinanay yavrum şinanay

Herkesin

Her an başına bir bela gelebilir

Durumundayız

 

Bir statüye bağlılık

Şansın varsa

Gerçekleşir konumda

 

Kendini özgürce ifade etme ise

Gözü karalılık istiyor

Her an

Söylediğin söz senin başını ağrıtabilir

 

İşte sevgili halkım

Sen

Bu olumsuzluklara aldırış bile etmiyorsun

Var gücünle

Yokluk yoksunluk gelecek endişesi yaşıyorsun

Ama

Asla ben bundan kurtulmalıyım demiyorsun

 

Çile çekiyorsun

Çileyi nasıl durdurulalım demiyorsun

Demediğin gibi

Diyenlere de kulak vermiyorsun

Kulak vermeyi bırak

Bu halinle

Kalkıp çile sunanlara haklı buluyorsun

Asla 

Bu yanlışı doğrultturalım demiyorsun

 

Senin yöntemin

“Ağla babam ağla

Belki birileri

Bir lokma ekmek

Bir yudum su verir”

Yöntemi

 

Böyle Halk olunmaz

Halk dediğin

Ülke benim ülkem

Bu ülkenin sorumlusu benim

Benim seçtiklerim

Benim

Güzel yaşama ulaşmamı sağlamak zorundadır

Diyebilmelidir

 

Ve sevgili halkım

Sen

Devlete beni mutlu et derken

Devletten olmayacak bir şey istemiyorsun

Sadece

Beni daha güzel yaşat diyorsun

O kadar

 

Yani

Gelinecek nokta

Halk ister devlet yapar

Noktasıdır

 

Ben

Seni bir türlü anlayamıyorum

Türk Halkı

Elinde

Oy verip vermeme gibi bir silah var

Sen onu kullanmıyorsun

 

Beni

Oku

Değerlendir

Sonra da yapacağını yap bakalım

Sevgili halkım

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..