Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '12

 
Kategori
Güncel
 

Türk halkının Erdoğan ayıbı

Türk halkının Erdoğan ayıbı
 

Bilmiyorum artık dilekler tuttu mu?


Türk halkı,

Son anketler de görülüyor ki Erdoğan paranoyası yaşıyor.

Bakıyorum anketlere: 0/050 ile Erdoğan başta gidiyor. Hayret!

Bu bir paranoyadır! Ben de bu ülkede yaşıyorum, ben de olanı biteni görüyorum.

Bu denli bağlılık göremiyorum kendim için doğrusu...

Şöyle tartıyorum kendimi... Acaba gözden kaçırdığım bir şeyler mi var diye... Yok!

Örneğin:

*Yaşama gereksinimime yaptığı olumlu katkı var mı diyorum, ortada bir şey göremiyorum.

Açlık azalıyor mu, hayır!

Yaşam için diğer gereksinmeler, barınma, üreme rahatlaşıyor mu, hayır!

*Güvenliğimiz artıyor mu, o da hayır! Her gün onlarca insanın yok yere öldürüldüğünü ya da zarara uğratıldığını okuyorum. Bu yüzden acı çeken insanların sayısı gittikçe artıyor. Duruma göre azalması lazım değil mi?

*Sevilme duygumuz tatmin ediliyor mu, hayır! Her gün sevgisizlik artarak devam ediyor. Özellikle devlet katında halka karşı yaratılan sevgisizlik artıkça artıyor. Başbakan ağzını açtı mı bir başkasına esip gürlüyor.

*Statü kazananlarımız çoğalıyor mu, hayır! Bir sürü üniversite mezunu gencimiz kendi statüleri dışında olur olmaz işlerde gelip geçici olarak çalışıyorlar. İşsizlik gün geçtikçe büyüyorken bu insanların nasıl Başbakandan memnuniyetleri giderek artıyor, anlayamıyorum!

*Ve yine kendimizi ifade etme yönümüz gelişiyor mu, hayır! Ülkede birçok insan kendini özgürce ifade edemediğinden dolayı çile çekmekte iken bu yönümüzün geliştiğini nasıl söyleyebiliriz ki?

Yukarıda saydığım; “Beş Temel İnsan Gereksinimleri”nin tatminkâr olmadığı bu durumda,

Erdoğan’ın bu denli popüler olasını anlayamıyorum.

...

Bir hikâye geliyor aklıma:

“Padişah vezirine görev vermiş: Bir zebaniyi görevlendir de şöyle önüne geleni dizsin bir bakalım demiş. Vezir denileni yapmış. Bir zaman sonra halkın arasına karışmış şikâyetleri dinlemiş: Halk padişaha serzenişte bulunmuş, padişahım bu bir zebani bize yetmiyor. Bunların sayısını arttırın biraz demiş”. Bu iş de böyle herhalde!

...

Halk ya garezine yapıyor, ya da paradoks yaşıyor.

Paradoks, yanılsama yani... Doğru gibi görünen yanlışlara paradoks denir.

Bizim halk müthiş bir yanılsama içinde bana göre!

Belli olmaz ha... Bakarsınız benimdir büyük yanılsamayı yaşayanJKeşke öyle olsa valla yaJ

30 yıl devlet hizmetinde çalıştım, üniversite mezunu birisiyim...

1300 TL maaş alıyorumLBu ise mutluluğumu yaratan, olmaz olsun anasını satayım...

Kalkıyorlar şimdi de günde 1 TL zam yapıyorlar...  Alsınlar o zammı başlarına çarpsınlar!

Bu para onların çocuklarının cep harçlığı bile değil ey halkım!

...

Sen, daha çok ol da daha çok yükselt Erdoğan’ın oyunu eyi mi?

0/050 yetmez! Çok az bu rakam, ayıp, ayıp, 0/062 olmalı rakam!

Ne kadar işsizlik oranı, o kadar oy oranı olmalı Erdoğan’a: 0/062!

...

Türk halkının Erdoğan ayıbı bu...

Koskoca Başbakan’a, sana bunca iyilik yaşatmış insana sen kalkıyorsun 0/050 oy veriyorsun!

Olacak şey mi şimdi bu! Bu senin ayıbın ey halkım!

...

Yeni yılınız kutlu olsun:)

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..