Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Türk Halkının Günahı

Türk Halkının

En büyük çıkmazı canlarım

Lügatindeki

Bana ne ya bana mı sordular

Tanımlamasına takılıp kalmasıdır

Ülkede

Olup biten hiçbir şey halkı ilgilendirmez

Bu böyle canlarım

Bu böyle

Olup biten

Ne zaman ilgilendirir bilir misiniz canlarım

Kişisel çıkarımıza dokunuyorsa bir şey

İşte o

Bizi çok çok ama çok ilgilendirir

İşimize yarıyorsa olan

Başımız üzerinde yeri vardır

İşimize yaramıyorsa

Tu kakadır o atın hemen çöpe deriz

Olan biten

Toplumun yararınaymış

Hadi canım sen de der geçeriz

İşte bu yönümüzü

Çok yadırgıyorum ben canlarım

Ve en büyük ayıbımız budur bizim derim

Laf aralarında

Doğruluktan dürüstlükte iyilikten söz ederiz de

İş uymaya geldi mi dönüp bakmayız bile

Bu yanlış canlarım hem de çok yanlış

Biz akraba toplumuz her şeyden önce

Akraba akrabanın elinden tutmayacaksa

Batsın bu akrabalık

Öyle değil mi ama

Tanrı insanı

İnsanlarla birlikte yaşamak üzere yaratmıştır

Bunun anlamı da

İnsanlar birlik olacaklar

Yardımlaşacaklar

Yeni devinimlere girecekler

Yaşamı güzel kılacaklar

Birlikte yaşayarak ancak mutlu olur insanlık

Sen mutlu değilsen batsın benim mutluluğum

Mutluluk odur ki

Hep beraber yaşanırsa mutlu olur insanlık

İşte o zaman

Güzel kılınız gelecek

Türk halkı yani benim halkım

Değişip dönüşüp gelişmeci olmalı

Bunun için de

Sorgulayan olacak

Akıl ve mantık süzgecinden geçirecek olguları

Akla mantığa uygunsa

Tamam ben bu işte varım diyecek

Uymazsa da

Ben bu işte yokum siz de vazgeçin bu işten diyebilecek

Yani canlarım yani yani

Doğru insan olacağız her şeyden önce

Asla ve asla bencilliğimizi sürdürmeyeceğiz

Ve canlarım

İşimize gelen yanlışa doğru

İşimize gelmeyen doğruya yanlış demeyeceğiz

Nitelikli toplum olacağız kesinlikle

Nitelik artışına yükleneceğiz

Özsaygılı özdenetimli ve empati yapan olup

Sorun çözücülüğümüzü arttırıp

İşbirliğine aşırı yatkın olacağız canlarım

Nitelikli insan nitelikli toplum ister

Bunun için çalışır da çalışır

Ben

Bütün kalbimle ve gücümle bunu istiyorum

Ve bir öğretmen olarak da öneriyorum

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..