Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '07

 
Kategori
Güncel
 

Türk halkının mazlum sevdası

Türk halkının mazlum sevdası
 

Alma mazlumun ahını...
Devamını pek de bildiğimiz bir atasözümüz...

Aslında siyasi şeyler yazmayı sevmiyorum ama, son zamanlarda bir şeyler oluyor da sadece bana mı öyle geliyor merakımdan, konuya değinmeye gerek gördüm.

Sosyolog gibi ahkam kesmek haddime değil biliyorum, yine de dayanamadım.

Efendim benim çocukluğumda, çocuk sanatçılar çok meşhurdu. Her şeyin küçüğü makbuldür hesabı, Emrahlar, Ceylanlar gırla giderdi. Bunlarla birlikte acıların kadınları promosyon niyetine her yerde karşımıza çıkarlardı.

İşte o zamanlardan beri dikkat ettiğim bir şey var. Türk insanının mazlum sevdası. Çünkü örnekler bununla bitmiyor.

Bir ortama girsek ve iki kişi varken, biri ağlıyor olsa, kafadan ağlamayana saldırırız. Çünkü bize göre ağlayan haklıdır.

BBG, Gelin kaynana gibi yarışmalarda bildiğiniz gibi herkesi karşısına alan, asosyal, kavgacı tipler hep haftanın birincisi olur. 05 Edi, Kaynana Semra gibi...

Şahsi kanaatim. Anamızla beraber gitmemizi söyleyen, askerlik yan gelip yatma yeri değildir deyip, oğlunu askere göndermeyen ama, oyuncak gemi alan bir partinin başkanı ve partisi, e-muhtıra, Cumhuriyet mitingleri, Cumhurbaşkanlığı seçimi konularında halkça mazlum olarak algılandığı için bu kadar oy almıştır.

Zira başka bir sebep olsa, oy verenler ben verdim diye çıkar. Soruyoruz, herkes ben vermedim diyor. Acıdım demeye mi utanılıyor?

Tezimi ispatlayacak bir başka tespit;

CHP bu seçimlerin yenik partilerindendir. Başarısız olan partinin başkanının eleştirilmesi çok normalken, üstüne çok gelinmesi, birden Deniz Baykal ı mazlum rolüne büründürdü. Bu seferde O, koruma altına alındı pek çok kişi tarafından. Hatta başarılı bulundu.

E ama, mazlumu bu kadar seversek, biz de sevilmeye devam etmeyecek miyiz?

Hepimizde bir Küçük Emrah sevdası... Allah sonumuzu hayır etsin...

 
Toplam blog
: 40
: 7324
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

Karga, kargagiller (Corvidae) familyasından Corvus cinsini oluşturan, iri yapılı, düz gagalı, pençel..