Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Türk insanı AKP'nin ipiyle kuyuya inmez

Türk insanı AKP'nin ipiyle kuyuya inmez
 

Türk MilletiGeleceğini Kumar da Aramaz


Helal olsun sana Başbakan Recep Tayip Erdoğan! İslam dininde yasak olan şans oyunlarını Türkiye'de sırf devlet gelir sağlasın diye serbestçe oynanmaya halkın sömürülmesine ve bu tip oyunların gün geçtikçe çoğalmasına izin veriliyor. Bu nasıl bir mantalite ben bu ülkenin vatandaşı olarak anlamış değilim. Nitekim şans oyunları insanları sömürmekten başka bir işe yaramıyor. Demokratik bir ülkede yaşamaktaysak da insanlarımızın şans oyunlarından medet bulmaya çalışması ve böyle bir hayal ile yaşaması gerçekten vahim bir durumdur. İnsanlarımızın ekonomik kriz bahanesiyle sömürülerek şans oyunlarına yönelmesi sadece devletin işine geldiğini unutmamalıyız. Buradan bildiriyorum ki artık buna dur demek için tüm Türk halkına çağrıda bulunuyorum şans oyunlarını hayatınızdan çıkarın ve helal para kazanmaya bakın!!

 
Toplam blog
: 11
: 781
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Ben İstanbul Bilgi Üniversitesi Sahne ve Gösteri Sanatları 1.sınıf öğrencisiyim. Rum kökenli ve gele..