Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Türk insanı milliyetçidir

Türk insanı milliyetçidir
 

Bizler milliyetçi insanızdır. Bunun örnekleri tarihimizin altın sayfalarında yer almaktadır. Dünya bunun yeniden ispatını bizden isteyemez. Fakat bizim milliyetçiliğimiz diğer milletlerden farklıdır. Bizler milliyetçiliği diğer milletle gibi ırkçılık olarak algılamayız. Renk ve ırk ayrımı yapmayız.

İnsanların inançları ve kökenleri bizleri ilgilendirmez. Bizler milliyetçiliği bir çatı altında bulunup birlikte hareket eden bütün fertleri kucaklayarak eşitlik, adalet ve birlik içerisinde yaşamak algılarız. Bizlere dişlerini gösterenlere sabırla yaklaşır fakat azanlara ise gereken cezayı veririz. İşte bizim milliyetçiliğimizin temelinde bu vardır.

Yazmayayım dedim ama maalesef yazmak zorunda kaldım. Son günlerde yapılan Ergenekon Operasyonları üzerine yine birileri çıkıp konuşmaya ve insanlara başka şeyleri anlatmaya başladı. Bunlar milliyetçiliğiyle bilinen emekli insanlar. Gözaltına alınanları kastetmiyorum. Zira suçlu olup olmadıkları kesin değildir ve suçları sabit oluncaya kadar herkes masumdur. Ben konuşanlardan bahsediyorum.

Bu arkadaşlar bazı olaylara fazlasıyla alınmışa benziyorlar. Alınganlıkları o kadar ileri gitmiş söylenmemesi gereken sözler sarf ediyorlar. Şimdi ben onlara sormak istiyorum. Sizler yıllarcak PKK ile üst kademede savaş verdiniz. Sizlere demezler mi PKK neden bitirilemedi. Yanı başınızda teröristlerle mücadelede neden bu kadar başarısız oldunuz. Binlerce şehit verdik.

Peki sizlere söylemezler mi bu vatansever ve milliyetçi insanlar ülkenin sürekli olarak iç huzurunu dinamitleyen ve ülkede kaos ve kamplaşmayı ortaya çıkaran insanlar nasıl milliyetçi olabilirler. Ülkesinin arkasından ve ülkesine karşı yapılan eylemler nedir acaba. Sizlere sormazlar mı insanları önce kandırıp sonra birbirlerine düşürmenin neresidir vatanperverlik.

Ülkemiz ne çektiyse zaten iç ve dış düşmanlarının oyunundan çekmiştir. Bunlar olmasaydı şimdi ekonomik ve gelişmişlik bakımından daha ileride olabilirdik. Bu dosyanın içinde gerçekten yer almış insanlar milliyetçiliği ve vatanperverliği kendileri için algılamış ve ancak kendileri için var olmuşlardır.

 
Toplam blog
: 196
: 493
Kayıt tarihi
: 28.06.07
 
 

Doğayı seviyorum. Onun içinde yaşamayı ve güzelliklerini tatmayı seviyorum. Yaşamayı ve hatta ölü..