Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

ALİ GALİP AKYILDIRIM

http://blog.milliyet.com.tr/aligalip

02 Ağustos '15

 
Kategori
Güncel
 

Türk milletinin başı sağ olsun derken...

Türk milletinin başı sağ olsun derken...
 

“Artık analar ağlamsın”sözü ile milletimizi uyutanları… Allah'a havale ediyorum....


“Artık analar ağlamsın”sözü ile milletimizi uyutanları…

“Bu sorunu çözmek için benim dahiyene bir planım var” diyenleri…

“Bu iş benim iktidarıma da, geleceğime de mal olursa olsun bunu çözeceğim” diyenleri…

“Vurup, kırıp, öldürerek sorun çözülmüyor, yeni bir yola girmek lazım” diyenleri…

“30 yıldır aynı yöntemler denendi, ben yeni bir yöntem deneyeceğim” diyenleri…

“Abdullah Öcalan çok yapıcı, Kandil onun emrine amede” diyenleri…

Ülkeyi “sıfır terörle” teslim alıp bu günlere getirenleri…

Tüm bunlar için söz verip de mahcup olmayanları,

“Biz bu işi beceremedik” diyemeyenleri,

“Bizim de bu işte çok kabahatimiz var” diyemeyenleri,

“Üç beş oy için her şeye göz yumduk” itirafında bulunamayanları

ALLAHA HAVALE EDİYOR,

TÜRK MİLLETİNİN BAŞI SAĞ OLSUN DİYORUM.

Ali Galip AKYILDIRIM

Eğitimci/Yazar

 
Toplam blog
: 264
: 396
Kayıt tarihi
: 28.07.14
 
 

1959'da doğdu. Sınıf Öğretmenliği okudu.1979'da Öğretmenlik görevine başladı. Hayatın; okumak, ya..