Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '16

 
Kategori
Tiyatro
 

Türk müsün canım

Türk müsün canım
 

Barbaros'un selfiesi


Kendimi biliyordum da, “bu kadarımı da” bilmiyordum doğrusu.

Meğer biz Türkler ne kadar bi komedinin içindeymişiz de haberimiz yokmuş.

Çok değişik bir pencere açtı bize Barbaros Uzunöner

Kısa bir şey paylaşayım istiyorum...

Uzun kuyruklar, sıkışıklık, keşmekeşlik var ya, hepsi hikâyeymiş…

...

Otobüs, minibüs, kamyon…

JİİP... Bİ BİİİP !

Çocukluğumuzda böyle bir tekerleme vardı ya; doğruymuş meğer.

Bütün bu hengâmenin, bütün bu curcunanın üstüne, Bİ BİİİİP ! diyen biri vardı sahnede.

Aslında bize de hep bir ağızdan Bİ BİİP dedirtti bi bakıma!

İnsanın kendini görmesi ne güzel.

Sahnede doksan dakika boyunca bizi bize “izâh etti”

Her anlattığı hikayede, kendime bi yer buldum.

Sahne güldür güldür işledi, ışıl ışıl parladı.

Her şeyi anlatacak değilim, dünyadan bi-kaç saat kopmak isterseniz, izleyin.

Nasılsa dışarıda bıraktığınız dünya yine aynı.

İnsanlara dikkat ederseniz, hayatın neşeli kısımlarının arttığını fark edeceksiniz.

Ben Türküm !

Kendimden biliyorum smile ifade simgesi

Türk Müsün Canım, böyle bir gösteri oldu benim için…

Çıkarken Türk pasaportlarımız yenilenmiş gibiydi.

Trump’ ın önünden bindiğim otobüs, bir şenlik, bi şenlik geldi ki bana, anlatamam !

Bravo Barbaros !

Metin Eloğlu’nun şiiri gibiydin;

“ Sahnede durduğu gibi, durmaz ki kafir (!) tutar insana yaşamayı sevdirir.”

Teşekkürler

 
Toplam blog
: 15
: 457
Kayıt tarihi
: 19.09.07
 
 

İnsan kendini nasıl anlatır; " İstanbul'da doğdum" diye başlayayım. Anı-deneme türünden, gündelik..