Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '08

 
Kategori
Eğitim
 

Türk öğün test çöz

Ülkemizde yıllardır eğitim sistemine hakim olan yanlış bir düzen vardır. Nedir bu yanlışlar. Mesela test çözme meselesi. Ülkemiz öğrencileri daha 3. 4. sınıftayken test çözme başlıyor ve bir daha bundan kurtulamıyor bir şey de diyemiyorsun. Aile de çocuğunun iyi yerlere gelmesini istiyor. Ben zaten ailelere kızmıyorum ki. Bize bu sistemi dikta edenlere kızıyorum. Çünkü bu düzen içi boş bir ortaçağ zihniyetidir. Öğrenciler test çöze çöze asosyalleşmektedir. Kendini hayattan sıfırlamakta, garip bir hale bürünmektedir. Zaten üstüne birde sınav stresi eklenince öğrenci büsbütün değişmektedir ve sonunda değişen dünya düzenine ayak uyduramayan kişisel gelişimi yarım kalmış yenilikçi fikirler öne süremeyen nesiller yetişmektedir. Ulu önder Atatürk geleceği gençlere emanet ederken bize böyle bir sistem içinde mi faaliyet göstermemizi tavsiye etmiştir? Öğretmenler yeni nesil sizin eseriniz olacak derken bu sistemimi uygulamalarını tavsiye etmiştir? Neyse bu muhabbet fazla uzayacak. Burada bitiriyorum. Oks ve össde herkese kolaylıklar diliyorum.

(Bunları nerden biliyorum diye sorarsanız. Bende bir öğrenciyim ve bu stresi yaşadım.)

 
Toplam blog
: 4
: 1256
Kayıt tarihi
: 03.06.08
 
 

Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi-TurkMSIC Kırıkkale LC LPO ..