Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '18

 
Kategori
Siyaset
 

Türk Siyasetinin Aciliyetleri

Türk Siyasetinin Aciliyetleri
 

Hatuncuğum:)


Siyaset
Toplumsal düzenlemeler yaparak
Toplumu yaşamsal olarak huzura kavuşturmadır
Bu bağlamda bakarsak
Türk siyasetini bekleyen aciliyetler
Öncelikle
Ekonomik durumun düzeltilmesidir
Bilimsel ekonomik yapıya geçilmelidir
Üretim tüketim dengesi kurulmalıdır
Üreten de
Buralarda çalışanlar da
Yarın endişesi taşımamalıdır
Emisyon hacmini gerektiği gibi kullanmalıdır
Ekonomi
Yüksek faiz söndürülmeli
Normal faiz yaşama gelmeli
Dövizle fazla oynanmamalı
Vatandaşların kafasını bununla karıştırılmamalı
Dış satım dış alımı geçmeli
Halkçı karma ekonomik yapıya geçilmeli
Devlet ve halk yan yana gelmeli işbirliğine girmeli
Emek sömürüsü ortada görülmemeli
Artı değer işçi işveren arasında eşit paylaşılmalı
İkinci olarak
İnsan ilişkilerimiz doğru hale getirilmeli
Saygı gerçekleştirilmeli
İnsanlar özdenetimli olur hale gelmeli
Ve hepimiz empati yaparak yaşamalıyız
Sorun çözücü yönümüz güçlendirilmeli
İşbirliğine yatkınlığımız oluşturulmalı
İlişkilerimizde
Doğru sözlülük öne çıkmalı
İyilik etme yeniden huyumuz olmalı
Hepimiz barış yaratan olup
Barış bozan olmama konusunda
Çok dikkat eder olmalıyız
Üçüncü olarak
Eğitimimiz bilimsel eğitim olmalı
İnsanlarımız
Algılayan anlayan beceri kazanan
Sezi gücünü geliştirip bilgiyi transfer eder olmalı
Ve de değerlemeler üzerinde çalışmalı
Ülke insanı
Akıl ahlak adalet adap ve işinde aşk sahibi olmalı
Gelişmiş temel karaktere ulaşıp
Bilen bildiğini yapabilen yapabildiği olabilen
Geçimini böyle kazanabilen
Ve yakın olma ilişkisi taşıyan olmalı
Eğitim bu şekilde yaratıcı insanı ülke yaşamına katmalı işte
Bunlar için de eğitim pedagojiyi kullanmalı
Davranışsal Söylemsel ve düşünsel değişimi kalıcı kılmalı
Dördüncü olarak
Türk siyaseti barış içinde çalışır olmalı
Kavga gürültüyü terk etmeli
Eğriye eğri doğruya doğru denilir hale gelmeli
Beşinci olarak
Dış ilişkiler diplomasiyle yürütülmeli
Yöneten ağzını açıp bağırıp çağırmamalı
Son olarak da
İsrail ile ilişkiler mutlaka bilimsel olmalı
Gürültü patırtıyla yürütülmemeli
Şu Ortadoğu bataklığına durmadan su akıtılmamalı

Türk siyaseti öncelikle bu acil durumlara çare bulmalı
Sonra da bilimsel planlamalarla ülkeyi güzelleştirmeli
Yani diyorum ki
Her iş gibi siyaset de bilen insanlarca yürütülmeli
Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..