Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Türk Tıpçısı Ne Yapıyor

Türk Tıpı

Şu Korona Virüsü ile nasıl savaşıyor

Bunu anlayan var mı Allah aşkına

Mikrobik hastalıkla savaşım

Bizim şu anda yaşadığımız gibi mi yapılır

Bu virüs ile savaşım

Laboratuvar savaşımı olacak önce

Tabii

Temel ve basit korunma gerçekleşecek

Ammaa

Bununla yetinilmeyecek asla

Tıp bir bilim dalıdır

Tıp gerçek anlamda laboratuvar çalışmasıdır

Elde veri var

Korona virüsü elde dolanıyor

Bu virüs

Bilimsel yöntemle ele alınacak

Güzelce incelenecek

Neyle yok edilir belirlenecek

Ve bu yolla ilacı bulunacak

Hastalar öncelikle tedavi edilecekler

Ve yine

Bu laboratuvar sonuçlarına göre

Korona Virüsü aşısı geliştirilecek

İnsanlar hasta olmadan yaşayacaklar

İşlerine devam edecekler

İş yeri kapanması olmayacak

İşçi çıkarma olmayacak

Yaşlılar

Eve kapatılıp kalmayacaklar

Bu çağda

Bu savaşım yolu olmalıyken

Bizimkiler ne yapıyorlar

Yaşlıları evlere kapatıyorlar

Hastalara doğru ilaç tedavisi uygulayamıyorlar

Ölümler gittikçe artarak sürüp gidiyor

Ben şunu anlayamıyorum bir türlü

Bizim bu tıp bilimi insanları

Neden derin düşünceye girerek

Ve ortak akılı kullanarak bu hastalığı yenemiyorlar

Anlaşılır gibi değil vallahi

Bizimkiler ne yapıyorlar

Olmayacak yöntemlerle bizi avutuyorlar

Ben diyorum ki

Canlarım sevgili kardeşlerim

Siz tıp bilim insanısınız

Size düşen

Gecenizi gündüzünüze katarak

Var gücünüzle bu işe eğilmek

Ortak akıl önderliğinde çözüme varmaktır

Ben sizde bu çabayı göremiyorum

Onun için yazıp duruyorum

Tıp bir bilim dalıdır diyorum

Bilimin yenemediği sorun olmaz

Olmaz canlarım olmaz

Oturacaksınız laboratuvarda

Bu çalışmayı yapacaksınız ve başaracaksınız

Başarmadan kalkmayacaksınız işin başından

Ben

Bunca tedavisi güç olan hastalıkları iyileştirmiş

Tıp biliminin bu hastalığı da yeneceğinden eminim

Ama iş işten geçmeden

Tıp insanlarımızın da buna gerçek anlamda inanması

Ve gerçek anlamda çalışması gerekir diyorum

Son sözüm

Beni anlayın Tıp insanı kardeşlerim öğüdümü ciddiye alın

On binlerce öğrencisi olan bir öğretmen olarak

Size bu ödevi veriyorum

Başarınızı bekliyorum

Saygı ve sevgilerimi sunuyorum

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..