Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Türk Ülküsü Barıştır

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

Evet

 

Türklük

Bir ülküdür

Barışçılıktır bu ülkünün adı

İnsanlar arasında

Ülkeler arasında

Bütün yaratıklar arasında

Saygıya

Sevgiye

Hoşgörüye

Anlayışa

Güzele öykünmeye

Çirkinden uzaklaşmaya

Her adımda

Yaşamı daha yaşanabilir yapma

Çalışmasıdır bu Türk ülküsü

                                                    

Türk Ülküsü

Öyle bir ülküdür ki canlarım

Sözü edildiğinde

Her insanda coşku yaratır

“Ben de

Biz de

Herkes de

Bu ülküye öykünelim” dedirttirir

 

Güzeldir yani

Tatlıdır yani

İnsanlığı rahatlatandır yani

 

Bu ülkü

Herkeste

Saygı

Sevgi

Özdenetim

Empati yapma

Sorun çözücülük

İşbirliğine yatkınlık yaratır

 

Kızgınlık

Öfke

Kin

Nefret

Garez

Saldırganlık

Düşmanlık

Öldürme ölme

Bu ülkü insanından çok uzakta olan

Olumsuzluklardır

 

Bu ülkü

Sadece olumluluklar içerir

Olumsuzlukları çöpe atar

“Benim işim güzellikle

Çirkinlikle ne işim olur benim” der

 

Biz de

Dünya da bu ülküyü tattık canlarım

İvo Andriç’in

“Dirina Köprüsü” adlı eseri

Bu ülküyü ve yarattığı güzelliği

Çok güzel şekilde anlatır

 

Ben

Bir Türk Çocuğu olduğum için

Bu

Türk Ülküsüne bayılıyorum

Bayılıyorum

Bayılıyorum canlarım

 

Yalnız

Burada şunu da söylemeliyim

Ne yazık ki

Birçok Türk

Bu Türk ülküsünün gölgesinde yaşadı da

Bir türlü

Yaşadığı güzelliğin Türk Ülküsü güzelliği olduğunu

Anlayamadı

Anlayamadı

Anlayamadı

 

Bugün hala da anlayamıyorlar

Yazık

Çok yazık ettiler ediyorlar da

 

Buradan

Şöyle sesleniyorum

“Ey Türk

Uyan

Uyan

Uyan artık

Yeter uyuduğun artık

Uyan

Türk Ülküsüne sarıl

Yaşa bilinçaltında Türk Ülküsü güzelliğinde

Yaşa

Yaşa

Yaşa

“Ne mutlu Türküm” diye diye

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..