Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '07

 
Kategori
Haber
 

Türk'üm demek

Türk'üm demek
 

Sen gittin gideli herşey aynı, birtek sen yoksun Atam! Gittin ama vatanını sahipsiz sanma unuttun mu senin "Türk Gençlerim" dediğin gençlerin varya bizler varızya hepimiz vatan için çalışıyoruz. Kimimiz cephede kimimiz okulunda anlayacağın senin yadigarın olan bu topraklar için hepimiz görev başındayız Atam! Sen gittin diye topraklarımızı kimsesiz sandılar Atam!Sen demezmiydin "Birinici vazifen Türk istiklalini Türk Cumhuriyetini ilelebet muhafaza ve müdafa etmektir"diye. Bizde öyle yapıyoruz düşman güçlerini inanç gücümüzle yerle bir ediyoruz. İnancımızı merak ediyorsan, inancımız; bizden sonraki nesillerede "Ne Mutlu Türküm Diyene" sözünü söyletebilme inancıdır.

Atam!anlattım ya sana gözün arkada kalmasın sana söz veriyorum! vatanımın her köşesinde marşımın inlemesi ve bayrağımın dalgalanması için elimden geleni yapcağım.

TÜRKÜM demek nekadar onur verici bir duygu bir TÜRK soyundan gelmek kadar değerli birşey yok şu yeryüzünde neden diye sorarsanız vatan için yanıp tutuşan, vatanı için canını dahi verebilen FATİH'lerin MUSTAFA KEMAL'lerin soyundan gelmek ne kadar gurur verici! Atını, eşini, kılıcını veripte vatanın bir karış toprağını vermeyen soylardan gelmek ne kadar güzel bir duygu. Türklüğün kıymetini bilmeyenler olabilir ben onlara tarihi hatırlatmak isterim başka birşeyde demem!

 
Toplam blog
: 8
: 483
Kayıt tarihi
: 04.07.07
 
 

1994 konya doğumluyum. 8. sınıfta eğitim görüyorum yazmak hayatımdaki en önemli unsurlardan birtanes..