Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

TÜRK VE MÜSLÜMAN OLMAK

Türk’üz

Türklüğümüzle övünüyoruz

Müslümanız

Müslümanlığımızla gurur duyuyoruz

 

Ben

Bunları yaşıyorum

 

Türk olmaktan

Müslüman olmaktan

Çok memnunum

Bunu doğru yaşamalıyız diyorum

 

Türklük ve Müslümanlık

Tek kelimeyle söylersek

Barışçılıktır

 

Evet

Sevgili kardeşlerim

Biz Türklerin

“Türk Cihan Hâkimiyeti mefkûresi”

Bugünkü dille söylersek

“Türk Dünya Egemenliği ülküsü”

Diye bir ülkümüz var

 

Bunun tek yapıcısı ise

Barışçılıktır

 

Türkler

Dünyaya barış yayarak

Dünyanın

Barış dünyası olmasını sağlayacaklar

 

Böylece

Dünyada hiçbir hırgür kalmayacak

Herkes herkese dost olacak

Yaşam da güzelleştikçe güzelleşecek

 

Ve yine  

İslam sözcüğünü analiz edersek

İslam barış demektir

İslam’dan türeyen selam sözcüğü

Benden sana zarar gelmez demektir

 

Görüldüğü gibi

Her iki övünç kaynağımız

Tamamen barış üzerinedir

 

İşte bu bağlamda

Bugünleri yaşayan bizler de

Çok ama çok barışçı olacağız

 

Kırmaktan

Kırılmaktan

Öfkelenmekten

Önce

Düşüneceğiz anlamaya çalışacağız

Sonra

Tatlılıkla düzeltme yapacağız

 

 

Bu yaklaşımlar

Bizi güzelliğe götürür

Anlaşmazlık kalmaz

Hakkaniyet başa taç olur

 

Kimse kimseyi

Ayıplamaz

Kınamaz

Şikâyetçi olmaz

 

Herkes

Kendi işine dört elle sarılır

İşinde yenilikler yaratır

Bunu insanlığın hizmetine sunar

İnsanlık daha mutlu olur

 

Bu insanlık

Güzel düşünür

Güzel söyler

Güzel davranır

Güzellikler arasında yaşar

 

Ve canlarım

Bu insanlık

İşinde

“Aklı

Adaleti

Adabı

Ahlakı

Aşkı” çok öne çıkarır

İşini geliştirdikçe geliştirir

 

Bu da bizi

Dünyanın en önde gelen üreticisi yapar

Bundan daha başka güzellik nedir ki

 

Bu sözünü ettiğim insanlık

“Bilen

Yapabilen

Olabilen

Sahip olabilen

Yakın olma ilişkisi gelişkin”

İnsanlık olur

 

Bu da

Sadece barış ortamı yaratır

Hem yakın çevrede

Hem de geniş çevrede

Yani dünya barışıdır bunu adı

 

Ben

Bugünlerimize bakıyorum

Yukarıda sözünü ettiğim unsurları

Göremiyorum

 

Ve

Gelin canlarım

Türklüğü

Müslümanlığı

Usulü kaidesine gör yaşayalım diyorum

 

Ve de

Devletimizin bu konuda

Önayak olmasını istiyorum

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..