Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavinin güncesi hanife

http://blog.milliyet.com.tr/bmil

30 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Türkan Şaray film kostümleri

Türkan Şaray film kostümleri
 

sergi girişinde bizim sultanımız türkan şoray şapkasıyla


Dila hanım...

Sahip olduğu gücüne,konumuna,törelere,içinde alev alev yanan intikam ateşine rağmen aşkına yenilen kadın...
Aşkı ,ölümünün fermanı olsa da elini sevdiğine uzatmaktan çekinmeyen ve başını dik tutarak ölüme giden Dila hanım...

Necati Cumalı'nın hikayelerinden ,Türkan Şoray'la ete kemiğe bürünen karakter.Ailemizin en küçüğüne isim olarak gelen Dila hanım.

Selvi Boylum Al Yazmalım...

Terkedip giden sevdalısına inat yüreğinde onu hiç terketmeyen sevdası...
Sevginin ,emek olduğuna sığındırıp geleceğini ,sevdasına sırtını dönen Asya...

Dila hanım,Asya ve daha bir çok karakterin hayat bulduğu Türkan Şoray'ın kostüm sergisindeydik.

Ailemizde çocukluğumdan beri (ablam) Leyla'nın hayranlığı ile Türkan Şoray hep vardı.Güzellik söz konusu olunca hep onun güzelliği konuşulurdu ve hiç heyecanını yitirmediğini düşündüğümüz sanatçı kimliği.

Sergide,her kostüm önünde durup ,bana filmi anlatarak ,dolaşan Leylayı izlemek benim için ayrıca bir keyifti.
Türkan şoray o kostümlerle bir çok kadın oldu,her olduğu kadın,onda hayat bularak bu kadar canlı kaldı akıllarımızda.Bu sadece Türkan Şoray hayranlığı ile konuşan Leyla değil benim de fikrim olarak anı defterine düştü kalemlerimizden...

Ama en çok Leylanın kalemi ,ne çok cümle olup ,yüreğinden akan sevgiye aracı oldu...

Sevgimle



 
Toplam blog
: 19
: 886
Kayıt tarihi
: 17.05.07
 
 

Yaşama ne olursa olsun gülen gözlerle bakmayı seviyorum. Bunu başarmanın ne kadar zor olduğunu bi..