Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '09

 
Kategori
Kitap
 

Türkan Saylan Sivil Toplum kitabını yazdı

Türkan Saylan Sivil Toplum kitabını  yazdı
 

100 SORUDA SİVİL TOPLUM


"Ben bu işe 'çılgın projeler' diyorum. Kafayı takıp hep projeyi düşünmek çok işe yarar. Hakkari kilimleri bir örnek, herkese de anlatıyorum. 12 bin kilimi her yıl pazarlasak, bin kadına biz sürekli bir iş sağlamış oluruz. Bin kadın kendi kendisini sigortalasa evinde bir kere bir kimlik kazanacak, cebinde üç kuruşu olacak. Siz Hakkari'nin kalkınması için dört tane bacalı fabrika kurayım derseniz, milyonlarca liralık yatırım yapacaksınız. Burada, hiç yatırım yapmadan, dört tane bacalı fabrika kurmuş gibi olacaksınız. 'İstihdam yaratan KOBİ kurdum' derseniz, on kişilik yüz tane KOBİ kuruyorsunuz! Sivil toplum örgütünde çalışacak bir insanın, bu tip hedeflerinin olması, bilinçli olması, kendini geliştirmesi gerektiğine inanması şart.
Hayatta, plansız hiçbir şey olmaz!"


Türkan Saylan'ın STK' larda emek verirken yaşadığı tüm deneyimleri paylaştığı ve dernek ve platformların kuruluşu ile ilgili yol gösteren, bilgi ve bilinç veren çok önemli bir kitabı daha bizlere armağan etmişti. Işıklar içinde yatsın.

Güle güle sevgili cesur aydınlık ve mücadeleci insan. Sevgili Türkan Saylan güle güle.

<ımg alt="100 Soruda Sivil Toplum, Türkan Saylan" src="http://www.tulumba.com/mmTULUMBA/Images/bk/zBK337962HJ153_250.jpg" width="250" border="0">

<ımg alt="" src="http://i.milliyet.com.tr/GazeteHaberIciResim/2009/04/17/fft16_mf222506.Jpeg" align="right">

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..