Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '17

 
Kategori
Magazin
 

Türkan Şoray Hayranlarıyla Buluştu

Türkan Şoray Hayranlarıyla Buluştu
 

Aylar sonra rahatsızlığına rağmen sevenleriyle bir araya gelen Yeşilçamın efsane sanatçısı Türk sinemasının Sultanı Türkan Şoray sahneye çıkar çıkmaz gördüğü ilgi ve alaka karşısında gözyaşlarını tutamadı.

Üsküdarda sunuculuğunu Pelin Çiftin yaptığı söyleşide her konuya değinen Türkan Sultan kendini anlatırken ara ara duygularına hakim olamadı. Üsküdar belediye başkanı Hilmi Türkmen, Yeşilçamda 450 filmde oynayan Yavuz Karakaş ve Oyuncu gazeteci Muharrem Erdemirinde  katıldığı söyleşide İstanbulun her yerinden vatandaşların katıldığı ve salonu tıklım tıklım dolduran kalabalığa çok yakın sevgi ve saygısını sunan Türkan Sultan çok mutlu olduğunu dile getirdi.

57 yıl boyunca sinemaya Yeşilçama emek veren Türk sinemasının sultanı Türkan Şoray ; ''Buraya kadar gelip bu özel günde öğratmenler gününde beni yanlız burakmadığınız için hepinize tek tek teşekkür ediyorum.Hepinizi kalbimin içine sığdırmak istiyorum, beni yaşatan sizler ve sizlerin bana olan sevginiz,ilginiz çok ama çok teşekkür ediyorum.

Sizden aldığım bu sevgi ilaçlarımdan daha etkili ve koşarak geldim buraya.İyiki varsınız.Sinemayı çok seviyorum şöhreti hiç bir zaman düşünmedim,bu şekilde sevilmek her şeyin üstünde  inanın bana, sizde bunu gösterdiniz hepinizi ayrı ayrı öpüyorum.'' dedi.

Türkan Şoray söyleşisi  ileriki saatlere kadar sürdü ve Sevenlerinin  getirdiği albümleri imzaladı. İzleyicisi ile seyircisi ile sevenleriyle toplu resim çeklilmeyide ihmal etmedi.

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..