Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Türkçe bir aşk

Uykuların, ince tanelerin

Katar katar üstüme başıma yürüyor

Yol kenarıyım antik taşlar ucunda

Tozumu kamyonlara uçur

Gökyüzünün sorumluluğunu alıyoruz seninle

Yorulunca rüya çiziyorum tenine

Renklisin, iri dilimlisin

Esmer yanlarımla ellerini büyütüyorum

Yorgan yastık acıkıyorum sana

Yıldızların pulunu siliyorum

Ömrümü aktarıyorum yol kavşaklarında

Su yorgunu bir avluyum

Tozunu alıyorum göğsünün boynunun

Senin kederinden damlıyor bir su

Kokulusun, ince çekirdeklisin

Saçlarına Türkçe bir çiçek takıyorum

Çok bakire bir şiir soyunuyorsun

(Yazılıkaya, Nisan-2009, Sayı:38)

 
Toplam blog
: 58
: 259
Kayıt tarihi
: 18.07.08
 
 

1959 Antalya, Hasgebe doğumluyum. Evliyim, Can Özgün adında bir oğlum var.   Morca dergisinin y..