Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Turkcell; neredeyim ben?

Turkcell; neredeyim ben?
 

NEREDEYIM 2222


Merhabalar efendim. Seçimler geldi, herkes oyunu kullandı ve sonuçlar açıklandı. Ama BBP lideri Muhsin Yazıcıoğlu'nun ölümü bizi derinden etkiledi. Bu kazada ayan beyan kurtarma ekiplerinin zafiyeti ortaya çıktı ve kazazedeler yanlış doğrultuda arandı ne yazık ki. Belki bu yanlışlık olmasaydı hala yaşıyor olabilirlerdi. Bu konuyla ilişkisi olan bir mail geldi bir arkadaşım tarafından bana. Turkcell yeni bir aktivite başlatmış.

Talihsiz helikopter kazasında BBP Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu'nun
yeri hala tesbit edilemedi, erken tesbit edilse kurtulacaklardı. Üstelik İHA
muhabiri yaralı olarak 112 yi arıyor ama düştükleri yeri bilmediğini
söylüyor. Bu hizmeti bilseydi muhabir hepsi kurtulacaktı. Bu 2. olayda
gösteriyorki bilgi çok önemli. Bu yazıyı sizle paylaşıyorum, lütfen siz
de
arkadaşlarınızla paylaşın.

NEREDEYIM yazıp 2222'ye gönderdim ve 10-15 sn sonra yanıt mesajı
geldi. Hiç ihtiyacınız olmaması dileğiyle...


Turkcell abonelerine bir servis yapıldı ve şu an aktif;

ACIL ya da NEREDEYIM yazıp 7777 veya 2222 numarasına mesaj
gönderilirse, aşağıdaki mesaj gönderiliyor. Normalde 2 sms / 4 kontör.
Fakat kontörü olmasa da mesaj gönderiliyormuş... Turkcell'lilerin
bilmesinde fayda var.

Gelen bilgi mesajı;

BULUNDUGUNUZ BOLGE ÖRNEK :

Istanbul, Kadıköy, Icerenkoy, Karaman Ciftlik Yolu Caddesi COGRAFI
KONUMUNUZ (40derece 58dk 44sn Kuzey, 29derece 06dk 22sn Dogu) SIZE EN
YAKIN NOKTALAR Tem Buro Amirligi 103m(+902164104113), Ozel Avicenna
Hastanesi 225m(+902165741000), Infotech Bilisim ve Iletisim
Teknolojileri A.S.
32m(+902165740505)

Hüseyin ÖZKUL

Umarım bu servise hiçbir insanın ihtiyacı olmaz fakat; her zaman aklımızda olması gereken birşey olmalıdır bu. Sevgilerimle...


 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..