Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Turkcell Bayilerinin rezilliği

Turkcell GSM iletişiminde hepimizin tanıdığı hatta güvendiği firmalardan bir tanesidir. Benimde öyleydi ancak başıma gelen son olaydan sonra artık düşünüyorum Turkcell'in bayilik verdiği firmarlara gerçekten ne kadar güvenmeliyiz.

İş seyahatim dolayısıyla 9 Ocak Salı günü Balıkesir'e gittim. Özkan Telekom bayisinden bir Turkcell hattı aldım. Gerekli işlemlerim yapıldı ve hattımı aldım. En geç 12 saat içerisinde açıkacağını söyledikleri hattım 48 saat geçmesine rağmen açılmadı. Alış veriş yaptığım firma bana fiş vermedeği için, zaten 15 dk. bekleyip daha fazla zaman kaybetmek istemediğim için sadece kredi kartı slipimi aldım ve dükkandan çıktım. Üzerinden 48 saat geçmesine hala açılmayan hattımın açılmama sebebini araştırmaya kalktığımda karşılaştığım tepkiler gerçekten ürkütücüydü.

Ben bir hizmet için bir bedel ödedim ve karşılığını alamadım. Haklı olarak hakkımı aramak istiyordum. Önce bana verilen slipten hangi banka ile çalıştıklarını öğrendim ve o bankayı arayıp ilgili bayinin telefon numaralarına ulaştım. Özkan iletişimin telefon bilgileri aldığımda bir bayan ki o bayan benim hattımın açılması için gerekli olan bilgilerin fotokopisini çeken kişiydi, bilgilerimi Balıkesir merkez Turkcell Extraya bildirdiklerini ancak yoğunluktan açılmadığını bilgisini verdi. Ancak bu bilgiler beni çok tatmin etmemişti. Ortada bir ihmalkarlık vardı ve ben bunu haketmiyordum.

Sistemdeki laçkalık bununla bitmiyor tabi. Olayın aslı şu; bilgilerimi alan bayan daha doğrusu kimlik fotokopimi gözümün önünde alan bayan bana ait evrakları Turkcell Extra merkezine ulaştırmamıştı. Bende bundan emin olmak için ve firmanın bana sorunun giderileceğini ve beni en 15 dk içinde araycaklarını söyleyip aramadıkları için tekrardan Özkan iletişimi aramak zorunda kaldım. Benden özür dileyecekleri yerde birde üste çıkıp 48 saatin geçmediğini işlemi saat 17,00'dan sonra yaptığım için hat açılma işleminin bir sonraki güne sarktığını söyledi.

Hernasılsa beni Turkcell Extra merkezindena aradılar. Çok şaşırımıştım çünkü ben cep telefomunu Turkcell Extraya değil Özkan iletişime vermiştim. Yani ortada bir danışıklı dövüş vardı. İşi yokuşa sürmek isteyen Emre Özkan ki bu bey Özkan iletişimin sahibi arkadaşı olan Baran beye yani Turkcell Extra merkezinde çalışan aradaşına numarımı verip beni aramasını söyledi. Baran bey beni aradığında gayet sinirli bir şekilde kimlik fotokopimin tam okunmadığını ki olması mümkün değil bayan kimlik fotokopimi gözümün önünde aldı ve gayet ne okunuyordu nasıl olurda 2 günde o kimlik fotokopisi okunmaz hale gelirdi. Kimlik fotokopisini 2.kez göndermek istemediğim için bir ton azar yiyip yetmiyormuş gibi telefonu yüzüme kapattılar.

Sebebini sormak için Özkan iletişimi aradığımda telefona cevap veren bayanın tepkisi karşısında gerçekten çok şaşırdım. Söylediklerini aynen aktarıyorum; " Bu hatla bu kadar ne acil işim varmış?, Ben ne kadar sorunluymuşum ki ben ödediğim hizmet bedelinin karşılığını istiyorum sorun bunun neresinde acaba hala merak ediyorum, "hattım açılsınmışta benden kurtulsunlarmış" gibi birçok firmaya ve temsil ettikleri Turkcelle gerçekten yakışmadı.

Sonuç; hattım hala açılmadı karşılığında bir ton hakaret işittim.

Turkcell'e gerçekten yakışmadı....

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..