Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '06

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
Okunma Sayısı
862
 

Turkcell de bunu yaparsa

Turkcell de bunu yaparsa
 

Cep telefonları artık hayatımızın vaz geçilmezi oldu. Tabiki pahalı ücretler de. Bunun yanında tüm gsm şirketlerinin indirimli tarifeleri var. Turcell’in de tabiki. Gelin görün ki bu tarifelere başvurunca işleminiz yapılmış diye düşünüyorsanız yandınız. Ay sonunda size gelen yüklü bir fatura kabusunuz olabilir.

Bu konuda turkcell çeşitli kampanyalar düzenliyor. Tek numaraya 300 dakika su kadar ytl, 90 dakika bu kadar ytl diye. Su numaralara sms le, turkcell yetkili birimlerine veya internetten abone olacağınız dair bilgiler vardır inetrnet sitesinde. Siz de bu tür kampanyalardan birine diyelimki sms başvurdunuz ve yaptığnız başvuruya güverenerek konuşmaya başladınız. Ay sonunda gelen faturanız da böyle bir başvurunuz kayda girmediğini gördünüz. Tabiki itiraz ettiniz turkcell müşteri hizmetleri merkezine, size verilen yanıt öncelikle başvuru tarihini sormaları olacaktır. Mutlaka bir yere kaydedin ve silmayin sms mesajınızı. Sorulunca yanıt verebilesiniz. İkinci ve en zor olan ise sizin böyle bir başvurunuz yok dediklerinde kanıt olarak kayıtlı mesajı sunabilmenizdir.

Bu konuda sistemden kaynaklanan olsun yada başka nedenle olsun sizin asla her hangi bir itiraz hakkınız olduğunu sanmayın. Çünkü turkcell yetkilisi size böyle bir başvurunuz yoktur diyor ve siz de anormal miktardaki faturanızı ödemekle kalıyorsunuz.

Turkcell gibi en büyük gsm operatörü kendi sisteminin sorumluluğunu kabul etmemektedir. Bu durumda kalmamk için sizler de lütfen kayıtlarınızı kanıt olarak saklayın. Nicelerinin başına gelen sizin de başınıza gelmesin.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

kaç yıl önce bu operatörle yolumu ayırdım. geçen hafta bana borç mesajı geldi. artık pes diyorum. resmen soyugunculuğa başlamış turkcell. bizler galiba dekontları bir ömür boyu saklamak zorundayız. turkcell' protesto etmeye davet ediyorum herkesi.

Ali BAKMAZ 
 23.05.2011 9:02
 

Günümüz de tüketici haklarının bu kadar gündemde olması ,ne yazık ki bu tip sorunlarla karşılaşınca çaresizliğimize derman olamıyor.Böyle şirketler kendi bildiklerini okumaktan vazgeçmiyor,müşterisinin sorununun kaynağını öğrenip çözmek yerine, kendi uygulama veya sistemlerinin doğruluğunda ayak direyip ,sorunu görmezden gelip ,ortaya çıkan zararı da tüketiciye ödetme tavrında oluyorlar.Ama aslında olması gereken ve insanca tavır bu değil elbette.Umarım sizin yazınız ilgilerini çeker de, canı yanan tüketicilere derman olur.Bir de ben bu tip sorunlarla karşılaşanların mücadele etmesinin vatandaşlık borcu olduğunu da düşünüyorum meydanın şirketlere bırakılmaması adına,bu bağlamda size teşekkür ediyorum.Sevgilerimle.

Doğa 
 27.12.2006 9:46
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 147
Toplam yorum
: 383
Toplam mesaj
: 116
Ort. okunma sayısı
: 2636
Kayıt tarihi
: 01.07.06
 
 

Ziraat mühendisi ve iktisatçıyım. yatırım danışmanlığı ve kişisel gelişim konularında  Simurg Con..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster