Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Türkiye Beyazay Derneği Burhaniye şubesi Çalıştayı

Türkiye Beyazay Derneği Burhaniye şubesi Çalıştayı
 

Beyazay Ailesi


Türkiye Beyazay Derneği Burhaniye şubesi Çalıştayı. Türkiye Beyazay Derneği yurt içi ve yurt dışı şubeleriyle sayıyı arttırıyor. Faaliyetlerini geliştiriyor.  Balıkesir İli Burhaniye İlçesinde şube açtık. Şube başkanımız Güngör Erenoğlu. Bir çalıştay yapacaklarını bir yol haritası belirleyeceklerini ve benim bir sunum yapmamı istedi. Yıllık iznimi aldım. Ve çarşamba günü akşamı otobüse binip Burhaniyeye vardım. Güngör Erenoğlu ve eşi deniz Erenoğlu beni karşıladılar. Akşam yemeğinden sonra müzik öğretmeni ve dernek üyesi bir aileyi ziyaret ettik. Perşembe sabahı birazcık yüzdüm ve daha sonra kahvaltı. Ailenin küçük delikanlısı Berkayla güzel sohbetler ettik. Kahvaltıdan sonra belediye başkanımızı ziyaret ettik. Başkanımıza engelsiz turizmin ilçeye kazandırılacaklarından bahsettim. Daha sonra Türkiye sakatlar derneği Burhaniye şubesini ziyaret ettik. Üç’te çalıştayımız başladı. Ben derneğimizin dünden bu güne tarihini anlattım. Daha sonra komiteler oluşturuldu. Bu komiteler Aşmak için Hareket et Projesini gönüllü olarak yürütecek arkadaşlardan oluşuyor. Şubemiz tüm engellilerin ve engelsizlerin sürece dâhil olmasını istiyor. Programdan sonra ilçe kaymakamımızı ziyaret ettik. Sabahleyin ayrıca bir görme engelli arkadaşımızı iş yerinde ziyaret ettik. Perşembe akşamı huzur içinde İzmir’e dönerken şube başkanımız Güngör Erenoğlu  eşi Deniz hanıma ve oğulları Berkaya ve tüm Burhaniyedeki arkadaşlara beni misafir etikleri için çooook teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..