Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '10

 
Kategori
Siyaset
 

Türkiye Büyük Millet Meclisinde çok yakında milletvekili transferleri başlayacak

Türkiye Büyük Millet Meclisinde çok yakında milletvekili transferleri başlayacak
 

Öner Samanlı, Milletvekilliği tekliflerini değerlendiriyor....


Bilindiği üzere, bir Milletvekilinin seçildiği siyasi partiden istifa ederek, başkaca bir siyasi partiye geçmesinin önü yasal olarak kapalı.

Seçildiği siyasi partiden istifa eden milletvekili ancak bağımsız kalabiliyor ve başkaca bir partiye giremiyor.

Ancak uyanık milletvekillerimiz buna çoktan çözüm buldular.

Bağımsız milletvekili önce hülle bir siyasi parti kuruyor, daha sonra bu siyasi parti, (milletvekilinin girmeyi planladığı parti) diğer siyasi partiye tüm milletvekili ve varlıklarıyla katılma kararı alarak, bu işlem gerçekleştiriliyor.

Kem küm etmeden pratik olarak anlatılacaklar böyle.

“Kulakçı Kuşu” ile “Üfürük Kuşu” birbirleri arasında konuşurken duyulanları bizlerde sizlerle paylaşalım istedik. Vallahi biz kuşların yalancısıyız. Gerçek böyle olursa onların doğrucusu olacağız demektir.

İlk duyduğumuz, Kürşat TÜZMEN’in AKP’den ayrılıp, MHP’ye geçeceğine dair…..

AKP Milletvekili hocamız, Prof. Dr. Zafer Üskül’de, CHP yada, Sarıgül’ün Hareketine katılabilirmiş.

Şimdilik isimleri net olmayan, 10 ila 20 arasındaki milletvekili, AKP’nin ısrarlı, Anayasa değişikliğine ilişkin dayatmasının sonucunu beklemekteymiş…

AKP’den 10’a yakın milletvekilinin, seçim de liste garantisi almak koşuluyla soluğu MHP’ de alması, 3-5 tanesinin de CHP çatısı altına bir dargınlıktan bir barışıklığa dönmesine de şaşırmamalı imiş.

Kuşların kulağına bende; Önümüzdeki seçim süreci sonrasında, kurulacak ilk kabinede, Eğitim ve Öğretim Bakanı ben olmak istediğimden, iktidara geleceği muhtemel (?) Partisinden yerimi şimdiden kesinleştirerek adaylığıma ilişkin, Sayın Genel Başkandan davet beklediğimi fısıldadım.

Nereye mi fısıldadım.

Ciddi olarak, “Kulakçı Kuşu” ile “Üfürük Kuşu”nun kulağına.

Espri olsun diye de, gök gürültüsüne.

Gök gürültüsü iyidir, bakarsınız şimşek çakar ortalık aydınlanır.

Yağmur yağarsa, bereketin işaretidir. Yıldırım düşerse de eh artık n’apalım, yakar kavurur bir yerleri.

Ciddi ve kararlıyım.

Geliyorum Ankara.

Geliyorum Meclis-i Mebusan….

Gün ola, harman döne,

Memleketimizin her yeri bizim.

Ciddiyim ve kararlıyım vesselam.

Aydın’da bizim, Kütahya’da, Adana’da bizim, Mersin, Malatya, Ardahan, Şırnak, İstanbul, Ankara’da….

Ben sana, sen bana hemşehriyiz.

Oyunu bozacaksın,

Oyunu Partimize vereceksin,

Allah’ın izniyle,

Bu kardeşini Meclis-i Mebusan’a duhul edeceksin.

Oyunu bize ver ki, essahtan vekilin olayım.

Adamakıllı seni temsil edebileyim.

Haydi Allah’ın izniyle.

Saygı ve sevgilerimle.

Değerli Hemşehrim….

Öner Samanlı

(?) PARTİSİNİN

YURDUN DÖRT KÖŞESİNDEN

MİLLET MEBUSU ADAYI

İrtibat için: İsmimi ve soy ismimi birleşik yani yan yana küçük harflerle, noktasız, yani, ö, harifini o, yazacaksınız. Birde samanlı soyadımın son hareindeki ı harfine gelince onu, i, olarak yazmayı unutmayın. Ad ve soyad birleşik oluyor, aman ha, hatırlatmakta yarar var., yani isim ve soy isim birleşik olarak yazılacaktır. Sonra, boşluk vermeden soyismimin yanına şu kuyruklu a işareti @ var ya, onu koyacaksınız. Sonra da, hotmail.com işlem tamam.

Bakın ben şimdi örneğin, irtibat kuracağım ya, yazıyorum işte aynen böyle.

onersamanli@hotmail.com

Yani tıpkı aynısı gibi.. Muhterem hemşehrilerim.

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..