Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '07

 
Kategori
Siyaset
 

Türkiye'de basın bu...

Maalesef üzülerek iafde ediyorum Türkiye'de basın görevilerini tarafsız ve genel etik değerlere göre yapmıyor ya da yapamıyor.

Türkiye ulusal basınında sürekli okuduğum gazetelerden biridir Milliyetle birlikte Radikal gazetesi.

Radikal gazetesinde sayın Türker Alkan'ın yazısını okudum çok da güzel bir yazıydı tebrik ediyorum fakat beni üzen noktalarıda sizlerle paylaşmak istiyorum. Alkan yazısında Başbakan'ın KADER Başkanı'yla arasında geçen konuşmasında kota uygulamasının Fransa gibi Avrupa ülkelerinde olmadığını söylemiş ve Ruanda gibi mi olmak istiyorsunuz diye kendisine has uslubuyla cevap vermişti kota talebine.

Türker Alkan bunu çok güzel bir şekilde ele almış ve köşesinde okurlarıyla paylaşmıştır; buraya kadar her şey çok güzel fakat söz arada İngiltere İşçi Partisi'nin kongresine geliyor. Sayın Erdal İnönü ile kongreye gittiğini ve kongrede İşçi Partisi'nin Başkanı'nın yaptığı konuşmanın ardından kadınlara pozitif ayırımı getiren %30 luk bir kota uygulamasını getireceğini ifade etmesi İnönü ile birlikte kendilerini etkilediğini ve dönüşte İnönü'nün bunun uygulanması için çalışma yürüteceğini ifade ettiğini bunun kongrede kabul edilmesine rağmen tam anlamıyla yaşama geçirilemediğinden bahsediyor. Ardından CHP'nin de bunu uygulayamadığını yazıyor ve başkada bu yönlü bir girişimin olmadığını ekliyor.

Öyleyse şimdi ben soruyorum %40 lık kadın kotası uygulayan DTP Türkiye'nin partisi değil mi hem de Türkiye'nin en geri kalmış bölgesinde kadına hiç değerin verilmediği eğitim düzeyinin çok düşük olduğu partinin etkili olduğu bölgede kent belediyelerinin birkaçını bu nedenle kaybetmeyi göze alarak siyasi bedeller ödeyerek bunu gerçekleştiren inanan inandığından dolayı oy kaybını hesaplamayan DTP nerenin partisi neden bunu yazmıyorsunuz nereye kadar sürecek bu DTP'ye uyguladığınız tecrit? Size göre o parti neyi doğru yaparsa yapsın önemi yok çünkü onlar terorist yasal terörist öyle mi?

Türkiye halkı bu partiyi tanımasın gerçekleri bilmesin diye elinizden geleni yapmaya devam edin doğrunuz bu olmalı. Okuyan herkese sesleniyorum vicdanınızın sesini bir dinleyin.

Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 15
: 536
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

1975 Muş doğumluyum. Lise mezunu anadolu üniversitesi iktisat fak maliye bölümü öğrencisiyim. İnşaat..