Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '09

 
Kategori
Güncel
 

Türkiye'de deliler yaşıyor !

Türkiye'de deliler yaşıyor !
 

Her gün bir delinin işlediği cinayetle güne başlıyoruz. Taksim'de akli dengesi yerinde olmayan tinercinin işlediği cinayet mi desem yoksa Elazığ'da yine akli dengesi yerinde olmayan baba ve 2 oğlunun işlediği vahşet mi desem ?

Zaten normal bir insan cinayet işleyebilir mi ? Deli olmak lazım ! İşin kötüsü de 'benim akli dengem yok' deyip istediğini yapabiliyorsun. Akli dengesi olmayana ceza da yok. Cinayet işliyorsun, sigara içebiliyorsun, onu bunu taciz ediyorsun, zorla para istiyorsun, yasaları yasakları delip dalga geçiyorsun.

Bu durum akıllı insanları da deli olmaya özendiriyor. Ben aptalmıyım da gıcık olduğum kişiyi öldürmüyorum. Neden kendimi tutuyorum. Bütün mesele delilere de ceza verilmemesinde. Etrafımız ben deliyim diye elini kolunu sallayarak yasakları delen akıllılarla dolu. Herkesin ağzında da aynı laf 'Aman, sen o deliye uyma!' . Neden bu dünyayı delilere bırakalım.

Deliler ya hastanede yatsın tedavi olsun ya da normal insanların arasında dolaşıpta suç işleyecekse diğer normal insanlar gibi cezası neyse çeksin.

Yalnız deli meli cinayet işleyene benim uygun gördüğüm ceza Taksim meydanında herkese ibret olsun diye idam cezası olacaktır. Bak o zaman bütün delilerin aklı başına geliyor mu gelmiyor mu ?!

 
Toplam blog
: 621
: 1712
Kayıt tarihi
: 27.05.09
 
 

Herşey birbirini etkiler prensibiyle astrolojiyi bilimsel bir platforma taşımaya çalışmaktayım. Asl..