Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '18

 
Kategori
Siyaset
 

Türkiye'de Dünya'da Yapılan Seçimler Hakkında

Türkiye'de Dünya'da Yapılan Seçimler Hakkında
 

Merhaba Arkadaşlar,

Biliyorsunuz ki 2 ay sonra seçim var. Erken seçim mi yoksa baskın seçim mi bilmiyorum. Seçim zamanlarında hep çevremdeki insanları gözlemlemişimdir. Takım tutar gibi parti tutanlar mı dersiniz, yoksa menfaat için parti tutanlar mı dersiniz. Ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak olaylara objektif bakmayı daha doğru buluyorum.

Hatta geçen söyle bir sohbete denk gelmiştim. Ak partili bir abi ile İyi Partili bir abinin konuşmasına şahit oldum. 2019'da görüşeceğiz. Siz mi galip geleceksiniz yoksa biz mi galip geleceğiz görüşeceğiz. İkisi de maaşla çalışan personeller. Durumları Türkiye şartlarında borçları olan insanlardır.

Benim anlamakta sıkıntı yaşadığım konu şu seçimde kazanan ve kaybeden diye iki taraf mı var yoksa kazanan veya kaybeden bir ülke mi var. İnsanlar neden bunu kavramakta zorlanıyorlar.

Hepimiz aynı geminin yolcusuyuz. Bu gemi batarsa zararı hepimize dokunur. Gemi yoluna devam ederse bundan hepimiz karlı çıkarız. Durum şunu gösteriyor ki geminin kaptanın da sıkıntı var. Kaptan gemiyi kötü kullanıyor. Birilerimiz batarsakta bizi bu kaptan batırsın mantığında kimileri de kaptanı değiştirme taraftarındadır.

Ama sorulması gereken soru şu bu gemiyi gerçekten götürecek kaptanımız mevcut mudur? Bizlere o güveni veriyorlar mı? Yaşanılan olaylara bakıldığında açıkcası çok ta bir umut göremiyorum.

15 senelik siyasette alternatif neden bu kadar az. Başa geçen insanlar neden vatandaşları düşünmüyorlar. Neden bizi düşünmeyen bu insanlara oy vermekte bu kadar ısrar ediyoruz.

Eğri oturup doğru konuşmak lazım. Bu seçimin kazananı da kaybedeni de halk olacaktır. Kazanırsa halk millet kazanacak. Kaybederse de millet kaybedecektir. Olayları bütün herşeyi ile ele almakta faydalı olduğunu düşünüyorum. Adalet, Eğitim, Ekonomi, Sağlık, Dış politika ve diğer bütün yönleriyle ele almanızı tavsiye ederim.

 
Toplam blog
: 48
: 523
Kayıt tarihi
: 26.05.16
 
 

1993 yılında Sinop ili Durağan ilçesinde doğdum. 1997 yılında ailemle birlikte İstanbul'a geldim...