Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '17

 
Kategori
Güncel
 

Türkiye’de Enses Var Bile Diyemem; Çünkü Ayıbın İstatistiği Olmaz

Biliyorum  gizlenmesi bu ahlaksız sürecin lehine. Hiç mi örtük yerimiz yok; gizlediğimiz, sakladığımız, dipsiz kuyuya attığımız… Mağdurlar mağdur olmayacak, konu meydan savaşı yapacak konu değil.

Kerim Korkut’u okuyanlar bilir, tabu mabu tanımaz ama on yıldır ağzımdan belki de bu kelime çıkmadı. Gördüm mü bir şey? Benim için 80 milyonun 80 milyonu da temiz kardeşim. Kimseye bu böyle şu şöyle diyemem.

Bu öyle bir konu ki yazılıp çizilip istatistiği tutulacak bir şey değil. Kanuna intikal etmiş raporlarla yetineceğiz. Toplumu sorgulayıp istatistik çıkarmayacağız ama konunun üzerine gideceğiz.

Bir de bunu kolaylaştıran durumlar konusunda eksiklik olduğunu düşünüyorum. Kardeş bile olsalar belli bir yaşın üzerindeki insanlar bir arada yalnız kalmamalı. Dışarıdakilerle mesafe arıyoruz ama asıl aile fertlerinin kendi aralarında mesafe olmalı. Bu konularla ilgili yazılarımız var.

Bunu böyle yazarak çizerek istatistiğini tutarak değil, inancımızla, onurumuzla, asaletimizle çözeriz. Biraz da toplumu serbest bırakmak lazım, ahlak cenderesine aldığımız zaman baskı bu tür yönelişleri doğuruyor.

Malum istatistiği okuyunca utandım, doğru bile olsa ben böyle bir istatistiği yayımlamam. Toplumu utandırıp rencide etmek yerine halk ve devlet gizliden mücadele etmeli.

Sonra bu konuda toplum kategorize edilerek bazı kesimlerin suçlanması komedisi… Yahu kim neyi biliyor? Bir ölçüsü yok ki, şöyle insan da yapabilir, böyle insan da… Bilinebilecek, ortaya çıkarılabilecek bir konu değil ki. Belki işte dediğimiz gibi adliyeye yansıyan birkaç hadise ki bu kadarı her toplumda olabilir. Ama senin istatistiğin… Neyse!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..