Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '15

 
Kategori
Güncel
 

Türkiye’de evli kadınların dörtte biri kocam beni öldürür diye korkudan eşinden boşanamıyor

Türkiye’de evli kadınların dörtte biri kocam beni öldürür diye korkudan eşinden boşanamıyor
 

İlginç değil mi? Ankara’daki amcam “Bu bir iddia, olay gerçekleşsin gereğini yaparız” diyor. “Yılda 500 bin çift boşanıyor. Bunların yarısı kadının talebiyle oldu varsayalım. Peki, 2014 yılında kaç erkek benden boşandın(ya da boşanmak istedin) diye karısını öldürdü? 5–10 kişi. Ve devlet gereğini yaptı. Suçlular hapiste. Sayın Korkut, ihtimallere göre hareket edemeyiz. Siz öyle iddia ediyorsunuz, nereden bileceğiz doğru olduğunu”

Kerim Korkut TC’ye cevap veriyor: Bilemezsiniz tabi ve de söylediklerinizde haklısınız. O yılanları ısırmayınca biz de bilemeyiz maalesef. 250 bin çiftten 5–10 kişi diyorsunuz. Onlar (O 5–10 kadın) ölümü göze almış olanlar. Böyle bir şeyi (Ben istersem ayrılırsın, istemezsem benden ayrılamazsın, öldürürüm seni) kabul etmiyorlar. Ölelim de kurtulalım bari diyorlar.

O boşanan 250 bin çift boşanabilen 250 bin erkek zaten. Çoğu menfaat ya da başka nedenlerle olsa da (bu boşanmalar bir şey ya da bir şeyler karşılığı oluyor. Karısından boşanma karşılığı para alan bile var) yine de bu erkekler erkek neslinin %50’sini oluşturan “adam gibi erkekler” gurubundan.

Ve de Sayın TC, korku dağları aşar, can bu, kadın ne yapsın; boşansın mı ölsün mü? Sen bile yapamazsın. Çaresiz korkudan ayrılmayı bile telaffuz edemiyorlar. Hele de ayrılmak isteyen bazı kadınların kocaları tarafından öldürüldüğünü görünce.

Bu erkekçiklere göre kadının ayrılmak istemesi bile eşine ihanet. “Çocuklarımın anası bir yere gidemez” derler. Karılarını, çocuklarını dövenler bunlar. Karılarının sırtında sigara söndürenler bunlar. Bunların yaptıklarını ben çok normal karşılıyorum. Devletin bunlarla ilgili bir politikasının olmayışını anlamıyorum. Örneğin bizim düzenimizde bir adam karısını dövdüğü anda o evlilik biter. Bugünkü düzende öldürünce bile bitmiyor. TC düzeni insani değerleri olmayan bir düzen. Öldürdükten sonra gereğini yapacakmış!

Boşanıyor boşanamıyor ayrı bir olay, boşanmak istese boşanabilir mi? Hodri meydan. Ben de diyorum ki 5 milyon çiftte 5 milyon evli kadın kocasından ayrılamaz. Ayrılabilenler olsa bile iş bitmez. Nedeni bu erkekçiklerin karşılarında onları durduracak güç yok. Ama kendileri isterlerse ayrılabilirler. Onların hakkı var karışlarının yok. Çünkü karıları onların malı.

Tamam, bu kadınlar aptallık etmiş bilmemiş anlamamışlar bunlara koca diye varmışlar. Ya bunlara ölünceye kadar köle gibi karılık yapacaklar. Ya da ayrılmak isterlerse aşağılık kocası onu öldürecek.

O her şeye karışan din nerede? Devlet nerede? Halk nerede? Büyük büyük ilim adamları, aydınlar nerede? Kimseleri yok bu kadınların! Allah bile yardım etmiyor! TC kanunlarına göre bu kadınların istiyorlarsa eşlerinden boşanma hakları var değil mi? E buyur boşansınlar bakalım! Boşanan doğru mezara! Sana söylüyorum Ankara’daki! Söyleyin Allah aşkına siz ne işe yararsınız. Ben 5 milyon kadının kocam beni öldürür diye eşinden ayrılamayacağını söylüyorum. Tamam biliyorum, kadın öldükten sonra gereğini yapacaksın. Ama daha kötüsü geride. Ölüm korkusuyla ölünceye kadar koca dedikleri aşağılık adamların elinde mahkûm.  

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..