Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Türkiye’de Evliyiz Diye Kadın Ya da Erkek Tanıdıklarımız Ölsek Başsağlığı Bile Dileyemezler

Türkiye’de Evliyiz Diye Kadın Ya da Erkek Tanıdıklarımız Ölsek Başsağlığı Bile Dileyemezler
 

Evli birinin bayramını bile kutlayamıyorsun, ya kocası bir şey der ya karısı kıskanır…

Kadınla erkek konuşuyorsa, yan yanaysa, tokalaşıyorsa mutlaka aralarında bir şey vardır…

Madem böyle düşünülüyor dindarların söylediği gibi kadınlarla erkekler birbirini görmesin. Karısı/kocası artı akrabaları, hepsi o kadar.

Çok iyi olur valla; çünkü böyle daha büyük rezillik…

Yolda giderken tanıdığın birini görsen merhaba diyemiyorsun, yanındaki hemen atlıyor, “Kim bu?”

Şimdi ben bunu söylüyorum ya kimse üzerine alınmıyor oysa ülkenin yüzde sekseni böyle.

En çok sinir olduğum konu da modernlik taslıyorlar, bazılarına bu konudaki tavırlarından dolayı gerici falan diyorlar, denemek için bunların karılarına kocalarına selam ver, nasıl tepki göreceksin. Günaydın diyemiyoruz nasıl modernlikmiş bu!

Sosyal bir insanım belki bin tane kadın çıkmıştır karşıma ama şu anda bir tane kadın tanıdığım yok.

Gizli kapaklı ilişkiler kuruluyor, sebebi bu işte. Aldatanlar ayrı bu konuyla ilgisi yok, onlar her şekilde aldatır, kişi hayatı kendisine ve başkalarına zehir ettiğiyle kalır.

Ya kocası bir şey derse, karısı kıskanırsa… Ben bir şey demem mesela, cahillik çünkü bu, insanlar birbiriyle konuşur.

Ben bir insanın bilgili kültürlü olduğunu buradan anlarım, isterse beş fakülte bitirsin. Karşılaştığım binlerce kişiden bunları sorun etmeyen beş on kişi ancak tanıdım. İnanmıyorsunuz değil mi? Binlerce kişiden sadece beş on tanesi böyle şeyleri sorun etmiyordu.

Böyle olacağını bilsem evlenmezdim!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..