Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
Okunma Sayısı
2043
 

Türkiye'de ki ünlülerin hangisi aptal ?

Türkiye'de ki ünlülerin hangisi aptal ?
 

Fotoğraf: Annesinin de erkek dergisi Playboy'a soyunmasına önayak olan Kim Kardashian



Oturup kalkıp Avrupa ya da Amerika Birleşik Devletleri’ndeki hak ve özgürlüklerden dem vuranlarımız vardır.

Çoğu zaman çok önemli adamlarımızın bile, toplumsal içerikli bir konuda açıklama yapmadan önce ‘bakın Amerika bu işi seneler önce nasıl hâlletmiş?...diye başlayan cümleler kurduğunu hepimiz biliriz.

Ancak hiçbir zaman biri çıkıp, kral çıplak, yani Amerika nerede, Türkiye’nin içinde bulunduğu koşullar nerede? demez.

Hiçbirimizin gelişmiş ülkelerdeki refah seviyesine, düşünce özgürlüğüne, kişi başına düşen milli gelire hayır demeyeceğini biliyoruz.

Hatta bu konularda, başaramasakta, sürekli onları örnek alıyoruz.

Sadece o konularda mı?

Hayır tabiî ki.

Bizim ünlülerimiz de, film festivallerinde üstü açık arabalarda halkı selâmlamıyor mu?

Selâmlıyor.

Televizyon dizileri bazen aynıları, bazen de benzerleri yapılarak güzel ülkemizin televizyonlarında yayınlanmıyor mu?

Yayınlanıyor.

ABD ya da Avrupa orijinli yarışma programları aynen kopyalanıp, bizim ekranlarımıza yapıştırılmıyor mu?

Yapıştırılıyor.

Şimdi 10 Aralık 2007 tarihli Milliyet internet sayfasındaki bir metni beraber okuyalım :

'Hollywood ünlülerinin 2007 yılındaki yaşamlarını didik didik eden anketler artmaya başladı. ABD'de yapılan bir anketle, Hollywood dünyasının ‘En aptalları’ seçildi.'

Basın yayın organlarımızda yer alan yukarıdaki açıklamadan sonra, şöyle bir haber aradım; acaba Hollywood ünlüleri bu anketi düzenleyen kurumu ya da basın yayın organını protesto etmişler mi?

O da yetmemiş hızlarını alamamışlar, mahkemeye falan vermişler mi?

Yok.

Böyle bir haber yok.

İşte aptal diye seçtikleri insanlar böyle bir olgunluk ve nezâket bile göstermişler.

Peki madem onları her konuda örnek alıyoruz, gelin Türkiye’nin en aptal ünlülerini de biz seçelim.

Bu da nereden çıktı, öyle saçma şey olur mu demeyin lütfen.

Birçoğunuzun bazen, ‘ay şuna bak, hem çarpık bacaklı, hem koca koca memelerini açmış, üstelik de aptal’ dediğiniz olmuyor mu?

Ya da ‘ daha konuşmayı bilmiyor, aptala bak, nasılda saçmalıyor’ dediğiniz olmadı mı?

Olmuştur.

Ne yâni, biz de ki ünlüler arasında aptal olamaz mı?

Olmalı. Orada varsa bizde de kesin vardır.

Hatta bizim ünlü aptallarımız, Hollywood’un aptal ünlülerinden daha da aptal olmalı ki, bu işi de lâyıkıyla yapmış olabilelim.

Amacımız; bir çok konuda örnek aldığımız batıyı bu konuda da örnek almak.

O kadar.

Sözgelimi, Hollywood camiasından Kim Kardashian, önce kendisine ait bir güzel seks videoları çekmiş, daha sonra da bunları el altından internete sızdırmış.

Yine anılan habere göre, Amerikan halkı, anketler sonucu bu hatunu aptallıkta ikinci ilân etmiş.

Son tahlilde; yahu birileri Türkiye' de bu anketi başlatsın, başta bu satırları okuyan bizler, aptal ünlüleri seçmesini iyi biliriz.

Orasını bize bırakın.

E hadi!

Sabrın sonu ile

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yazindaki bati ve usa daki kosullar kismi onemli.Onlar bu isi 1940-1950 li yillarda medeni kosul olarak uretmis ve halkin kullanimina vermis.Bu yillara kadar gelistirmisler.Benim mahallemde mevcut ki her mahallede mevcut kutuphaneyi ve olanaklarini gorsen farkin 75 sene oldugunu hemen anlarsin.Bu acidan sosyal sinifi sadece para ve sohret olarak dusunen her celebrity benim icin aptal. Saglik ve saygiyla

Newyorker 
 17.12.2007 17:46
Cevap :
Buna cok uzuluyorum iste. Bu yuzden hep okuyalim diyorum inanin. Ve elimden geldigince de okumaya calisiyorum. Kisaca ve net bir sekilde dillendirmissiniz. Fark 75 yil ! Basimizi iki elimizin arasina alip dusunmemiz icin daha ne bekliyoruz?? Sagolun degerli Newyorker...  17.12.2007 22:21
 

Onlar ''Doğan'' görünümlü aptallar bence.

shalimar 
 12.12.2007 13:06
Cevap :
somutlaştıralım shalimar,:) hadi demokrasi var, yaşasın terakki...  12.12.2007 22:34
 

ben helin avşar diyorum.. başka da bişey demiyorum sevgili Baver..

sema öztürk 
 12.12.2007 12:52
Cevap :
sevgili yağmur zamanı, hımmm, bence her konuda birinci olan ajdar, bu konuda da birinciliği kimseye kaptırmaz diyorum:)  12.12.2007 22:33
 

Bizim medyamız maalesef hükümetin ağır baskısı altında. Son olarak Sabah & atv grubunun kimlere satıldığını, ihaleye giren diğer firmaların niye teker teker çekildiklerini anlayabiliyor muyuz? Anlasak da dile getirebiliyor muyuz? Medya artık bir şeyi yazmaya çekinir hale geldi. Şimdi ben burada birtakım isimler vererek, bazı medyatik kişilerin aptalca görüntü sergilediklerini yazsam, yoruma editörler izin vermezler. Zira sıkıntı yaşarlar. Zaten kimse hakkında aptal veya akıllı diye kesin düşünce belirtemeyiz. Bizler sadece şahsi düşüncelerimizi belirtebiliriz. Bize aptal gelebilen akıllılar da var. Ama artık ahusu gitmiş vahusu kalmış bayanlar bile her gün gündüz programlarında üstelik "Allah, peygamber" kutsal kelimelerini de ağızlarından düşürmeyerek boy gösterebiliyorlarsa bunlar gerçekten akıllılar ya. TV'lerde kamera şakalarını izleyince görürsünüz. Yabancılar her türlü şakayı anlayışla, gülümseyerek karşılıyor. Bizler genelde kızıyoruz. Saygılar.

Mustafa Mumcu 
 12.12.2007 1:23
Cevap :
Ah Mustafa Abi, editörler neden kızsınları ki? Biz burada, Milliyet Gazetesi'ni kullanarak, kişisel egolarımızı tatmin etmiyoruz ki değil mi ama?. Ya da sırf birisini karalamak ya da hakaret edip küçük düşürmek için klavyeye sarılmıyoruz ki. Zaten yukarıda açıkladım ABD' de bir yarışma yapılmış biz de de aynısı neden olmasın ? Ben paparazzi programlarının yerinde olsaydım, hemen cesaretle böyle bir anket başlatırdım. Not: İçimdeki şeytan diyor ki, Mustafa MUmcuyu kızdırmayın, aptalları öyle bir döker ki tepsiye, memlekette bir tane akıllı kalmaz evvelAllah:)  12.12.2007 22:38
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 268
Toplam yorum
: 1369
Toplam mesaj
: 195
Ort. okunma sayısı
: 1861
Kayıt tarihi
: 08.01.07
 
 

Kabataş Erkek Lisesi Matematik (1992) Marmara Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Mak..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster