Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '13

 
Kategori
Sosyoloji
 

Türkiye’de neden 8,5 milyon özürlü var; üzerimize göktaşı mı düştü?

Türkiye’de neden 8,5 milyon özürlü var; üzerimize göktaşı mı düştü?
 

Diyorlar ki özürlülere acımayın, ayrımcı davranmayın; onlar da bizim gibi normal insan. Tamam, yanımızdan geçen kolu bacağı kopmuş vatandaşımıza - gerçi bunu nasıl yaparız bilmiyorum ama - tiyatro miyatro yapıp sözde ona acımadığımızı, onu normal kendimiz gibi gördüğümüzü gösterelim, gösterelim de bu mu yani, özürlülerle ilgili politikamız bu kadar mı?

İki konunun insanlarımıza anlatılması lazım. Birincisi sözde özürlü insanlarımıza duyduğumuz yakınlık bahane edilerek özürlü olmak sanki iyi bir şeymiş gibi gösteriliyor. Özürlü insanlar sevimli gösteriliyor. Bu, yalan elbette. Kolu, bacağı olmamak, kör topal olmak nasıl iyi olabilir ki. Diğeri gerçekten utandırıcı bir konu. Devlet malum özürlü insanlara yardım ediyor, iş buluyor falan. Karaktersiz bazı insanlarımız “yaşlı annem, karım, oğlum özürlü olsaydı da devletten yardım alsaydım” diyebiliyor.

Bunlara yöneticilerin ikiyüzlülüğünü de eklemek lazım. Bu beş kuruş etmez yöneticiler hamilelik döneminde sakat doğumun önlenmesi konusunda ya da kadın hastanede sakat doğum yaparken dikkat etmiyor da çocuk sakat doğunca sakat arabası veriyor. Sonra da Kerim Korkut küfredince kızıyorlar.

Kardeşim benim kafam almıyor. Çıksın sosyal güvenlik bakanı bu tabloyu izah etsin. Biz neredeyse 100 yıldır savaşa filan girmedik. Bildiğim kadarıyla öyle büyük bir afet de olmadı. Ama nasıl olduysa ülkemizde her 9 kişiden biri sakat. Sittirin gidin ya! Kerim Korkut’u deli etmeyin! Bilimsel açıklamalarınızı falan dinlemiyorum! Bu ülkenin insanı koyun olabilir. Benim adım Kerim Korkut, yakarım çıranızı! Ne biçim iştir bu ya! Adam dünya lideri! 10 yıllık iktidarında 1 milyon kişi sakat kalmış! Oy verirken bunu aklınıza getiriyor musunuz? Nerdeeeeee! Allah sakat bıraktı, Tayip ne yapsın!

Sakat arabasından, özürlü merdiveninden, asansöründen bahsedince midem bulanıyor. Böyle iğrençlik olamaz ya! Kardeşim bunca insan sakat kalırken ne yaptın? Menderes’in zamanında benim kardeşlerim tavuk gibi öldüler. Sonra Menderes’i astılar. İyi olmuş, ellerine sağlık dedim. Diğer yöneticilerin de yarın öbür gün mezarlarına tüküreceğim!

Ayrıca bu ülkenin insanları aptallıklarından kendilerini sakat bırakıyorlarsa onların da ağzının payını veririm, hiç kimse merak etmesin. Çünkü Kerim Korkut’a göre mağduriyet suçu ortadan kaldırmaz. 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..