Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '14

 
Kategori
Güncel
 

Türkiye`de Nükleer silah?

Türkiye`de Nükleer silah?
 

Ukrayna’nın Nükleer Silahı olsaydı?

Neden Rusya, Kırım ve Ukrayna ya girdi ve durdurabilen yok?

Suriye katliam yapıyor, arkasında nükleer onu durdurabilen yok, ?  

İsrail Filistin’e katliam uyguluyor onu durdurabilen  yok?

Çin Doğu Türkistan’a katliam yapıyor onu durdurabilen yok?

Neden, neden bunu hiç düşündünüz mü?

ABD nin nükleer silahı olmasına rağmen Rusya ya ses çıkartamıyor. ABD bir güç kullanmak istese de Rusya’ya dur diyemiyor. Hep kuru laf.

Çünkü Rusya’nın da nükleer silahı var, Çin'in nükleer silahı var, İsrail'in nükleer silahı var. Suriye’nin arkasında Rusya ve Çin var yani nükleer güç var.

Nükleer silahı olan nükleer silahı olmayana istediği zulmü yapıyor.

Peki, şimdi size soruyorum. Türkiye’nin de nükleer silahı olsaydı Suriye de katliam sürer miydi?

Filistin’de katliam sürer miydi? Doğu Türkistan’da sürer miydi? Bosna’dan katliam olur muydu? Karabağ’da katliam olur muydu?

Ve şimdi, Ukrayna’nın nükleer silahı olsaydı Rusya  Kırım`a müdahaleyi aklından bile geçirebilir miydi??????

 Rusya Krımı ilhak edebilir miydi?

İşte Türkiye’nin nükleer enerji santrali kurmasına bu sebeple karşı çıkılıyor. Çünkü nükleer santral kurulursa elde nükleer enerji olacak ve ardından da nükleer silaha sahip olacaktır.

Çevre bahanesiyle “nükleer enerjiye hayır” kampanyası yürütenlerin maksadı budur.

Nükleer enerjiye hayır diyenler biliniz ki vatan haninidir. Düşmanınız sizden güçlü olursa siz mağlup olursunuz. . düşmanlarımız bizim nükleer silaha sahip olmamızı isterlr mi?

bütün bu bizim şu andaki iç sıkıntımızın Sebebi işte budur.

Türkiye de nükleer santral kurmak isteyenler bu vatanın gerçek sahibidir. Buna sahip çıkanlar da vatanını gerçekten sevenlerdir. Kim bu ülkenin gücüne güç katmak isterse, partisi ne olursa olsun ben işte onunlayım. Ama kim ki bu ülkenin gücünü zayıflatmak isterse, bu yartırımları yapana karşı çıkarsa işte ben onun karşısındayım. Çünkü o vatan hainidir. Çünkü benin amacım ülkeme hizmettir. Benim derdim ülkemin büyümesi ve kalkınmasıdır. Benim ülkemin daha çok kalkınması için kim çaba sarf ederse o benim dostum, karşısında duran da düşmenımdır.

Başka bir silah da enerji bağımlılığı. Öte yandan Türkiye, dışa karşı enerji bağımlılığından da kurtulacak ve ülke asıl kalkınma hızını o zaman başlatacaktır.  

TÜRKİYE DE NÜKLEER SANTRALE EVET…. NÜKLEER SİLAHA EVET….

TÜRK MİLLETİ ADİL BİR MİLLETTİR, ZALİM DEĞİLDİR. TARİHİNDE HEP ŞEFKAT VE MERHAMET BESLEMİŞTİR. SOYKIRIM YAPMAMIŞTIR. ADALETTEN AYRILMAMIŞTIR. BU SEBEPLE;

“GÜÇ ZALİMİN ELİNDE OLURSA ZULÜM, ADİLİN EDLİNDE OLURSA RAHMET DOĞAR” TÜRKİYE BİR AN ÖNCE NÜKLEER SİLAHA SAHİP OLMALIDIR.

 

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..