Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '16

 
Kategori
Güncel
 

Türkiye gelişip güçlendiği için terör oluyormuş; tüh keşke fakir kalsaydık!

Türkiye gelişip güçlendiği için terör oluyormuş; tüh keşke fakir kalsaydık!
 

Gerçekten böyle midir diye çok düşündüm. Kim bilir belki ülkemiz bu yüzden gelişemedi. Ülkede ne zaman bir fabrika bacası tütse malum düşmanlarımız besledikleri teröristleri sokaklarımıza saldılar!

Bunu niye yapıyorlar bilmiyorum ama ayıp ediyorlar! Bölgede güçlü bir Türkiye’yi istemiyorlar. Valla doğrusu ben de istemiyorum; çünkü biraz palazlanınca Fatihin torunları Allah korusun tekrar Viyana kapılarına dayanır.

Yani böyle bir istememezlik normal. Değilse komşusunun zengin olmasını niye istemesin, komşuda pişer bize de düşer. Ya ben bir şeyi merak ediyorum, Türkiye’nin geçmişten gelen ya da sonradan azmış bazı gizli(veya söylem ve davranışlarına bakarak açık diyelim)düşmanları mı var?

Örneğin en çok dillendirilen Avrupa… Topraksa herkesin ülkesini geri verdik, zulümse üzerinden 500 sene geçti, hala ne ister bu kefereler bizden!

Yaptıkları da doğrusu düşmanca, Ankara’da koskoca dünya lideri dururken sen git Diyarbakır’da belediye çöpçüsüyle görüş!

Türk yetkililerin ülkenin istikrarına yönelik saldırı olduğu iddiası ciddi bir iddia.  Eğer terörü başımıza birileri sardıysa BM güvenlik konseyine gitme hakkımız bulunuyor. Ama böyle değil de başarısızlıkları örtmek için kullanılan politik bir aldatmacaysa aldattıklarını sananlar bilsinler ki millet yutmaz!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..