Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '11

 
Kategori
Ekonomi - Finans
Okunma Sayısı
1748
 

Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Sayın Ersin Özince’ye açık teşekkür…

Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Sayın Ersin Özince’ye açık teşekkür…
 

Malumunuz bundan 1 hafta önce bir yazı yayınladım. Konumuz da olmayan kredi kartının yıllık aidatıydı…

Linki aşağıdadır…

http://blog.milliyet.com.tr/Olmayan_Kredi_karti_Aidati_/Blog/?BlogNo=281957

Bugün tüm isteklerim yerine getirildi ve uzlaştık. Kısaca param bana iade edildi ve benden özür dilendi…

Burası çok önemlidir.

Neden mi?

Milyonlarca müşterisi olan Türkiye İş Bankası’nın kurumsal olarak insan odaklı çalışması, her bir müşteriyi değerlendirmesi, personel hatasından kaynaklanan müşteri memnuniyetsizliğini giderecek adımları hızlı ve hemen atması, tek kelimeyle HARİKA!

Yabancı bankalarla rekabet edebilmek ve yarışabilmek için başka da yol yoktur zaten…

Türkiye İş Bankası, şimdiye kadar Türk bankacılığının amiral gemisiydi. Bundan sonra da bu özelliğini asla kaybetmemelidir ve Türk bankacılığının yüz akı olmayı sürdürmelidir.

Yanlış yaptınız diyen bir müşteriye; inceleme ve araştırma sonucunda ‘evet, yanlış yapılmış, özür dileriz’ diyebilen bir banka zaten çoktan evrensel standartlara ulaşmıştır.

Bu arada nasıl yanlış üzerine eleştiri yaptıysam, doğru yapılanı da aynen ifade ederim. Hukuk ve adalet anlayışım böyledir…

Bu hakkaniyetli ve yerinde uygulamasından dolayı Türkiye İş Bankası’na, Sayın Genel Müdürü Ersin Özince Beyin nezdinde teşekkür ediyorum.

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/Burdur-Bucak/05 Ocak 2011

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sayın Özdamar, İşlemlerinizi kesintiye uğratan ve müşterilerimizin memnuniyetini gölgeleyen her türlü olayda sorumluluk taşıdığımızı ve var gücümüzle düzeltme çabası içinde olduğumuzu bilmenizi isteriz. Sizlere daha iyi, daha güvenli ve daha kusursuz hizmet vermek amacıyla yolumuza devam etmekteyiz. Bankamıza duyduğunuz güven, çalışmalarımızın sizler tarafından takdir edilmesi ve her zaman yanımızda olan desteğiniz bize güç vermekte, daha iyiye gitme konusunda bizleri motive etmektedir. Bu çerçevede her ne sebeple olursa olsun, ürünlerimizin kullanımına ilişkin yaşadığınız sorun nedeniyle özürlerimizi iletir, başarımız ve hizmet kalitemizin geliştirilmesinde Siz ve sizin gibi Bankamızı sahiplenen müşterilerimize çok şey borçlu olduğumuz bilinci ile sağlık ve esenlikler dileriz. Saygılarımızla,

Ömer ÖZDAMAR 
 06.01.2011 18:30
Cevap :
Türkiye İş Bankasından gelen e-maili aynen yayınladım. Bilgilerinize...  06.01.2011 18:31
 

Ama buna hemen yazmak istedim. Çünkü diğer yazıya sonra yazarım diye düşünmüş yazamamıştım. Yazsaydım: "İş Bankası'nı çok severim ben, çok iyi hizmet veriyorlar, bazen hata olabilir" diyecektim ki unutmuşum. :) Olayın böyle sonuçlanmasına çok sevindim çünkü banka bile olsa, sevdiklerim hata yapınca üzülürüm ben C: Sevgiler, aydınlık selamlarımla. Not: Vadesiz tasarruf hesabınız varsa ve otomatik ödemeleri de yapıyorsanız, her hafta "Bu haftaki ödemeleriniz" diye bildirimler geliyor (hesabınızda bulunan miktarı da bildirerek), posta adresinize ve ay sonunda da "aylık ödenenler" diye geri bildirimde bulunuyorlar. Kimler mi? Tabi ki İŞ BANKASI!..

derinmavi.. 
 05.01.2011 19:49
Cevap :
Teşekkürler doktorum::))  05.01.2011 23:17
 

Eleştrinin yanında takdir duyguları da ifade edilmeli ki, bu kişinin "duyarlılığının ve inceliğinin" belirtisidir. Sağlık ve selamla...

Yurdagül Alkan 
 05.01.2011 19:28
Cevap :
Aynen öyle yaptım... Teşekkürler...  05.01.2011 23:18
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 690
Toplam yorum
: 3569
Toplam mesaj
: 343
Ort. okunma sayısı
: 2347
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster