Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '07

 
Kategori
Siyaset
 

Türkiye Malezya olur mu ( ymuş ) ?

Türkiye Malezya olur mu ( ymuş ) ?
 

Son haftaların popüler konusu " Türkiye Malezya olur mu? "

Kim yapacakmış bunu? Her iki kişiden birinin oy verdiği Akp Hükümeti mi? Hiç sanmıyorum.

Evet ülkede her iki kişiden biri Akp' ye oy vermiş olabilir; ama sadece Akp için değil her kim olursa olsun böyle bir şeye kalkışmak yürek ister. Neden mi:

Çünkü bizler Kurtuluş Savaşı' nda tek yürek olarak emperyalist ülkeleri topraklarımızdan kovmayı başaran atalarımızın torunlarıyız!

Çünkü bizler o kadar zor şartlar altında medeni bir toplum yaratmaya çalışan insanların torunlarıyız!

Çünkü bizler bağımsızlık uğruna canlarını feda eden Denizler' in, Mahirler' in, Hüseyinler' in, Yusuflar' ın, Ulaşlar' ın, Cihanlar' ın kardeşleriyiz.

Bu ülke buralara kolay gelmedi. Kolay çağdaşlaşmadı. Nice insanlar gitti bu uğurda. Hepsinin tek derdi bu ülkeye sahip çıkmaktı, bu insanların özgürce yaşamalarını istemekti, ülkeyi bağımsızlaştırmaktı.

Bu ülkede yaşan insanlar aptal, cahil değildirler. Yeter ki bir şeyi gerçekten istesinler. O zaman karşında kim olursa olsun hiç dinlemez ezer geçerler. İnandıkları şey uğruna gerekirse canlarını feda ederler. Etmişlerdir de.

Bu ülke insanlarının da şu an da ki derdi, şeriata boyun eğmemektir. Ben eğmeyeceğinden de gayet eminim. Çünkü biz bunu istiyoruz. Akp' ye oy veren insanların bazılarıda istiyor bunu.

Eminim ki, şu anda ülkeyi yönetenlerde bunun farkındadır. Bu yüzden benim içim gayet rahat. Kimsenin böyle bir şeye kalkışamayacağından ben adım gibi eminim. Bu sadece gündem oluşturmaya çalışan medyanın abartmasıdır. Akp' de neyin ne olduğunun, neyi yapıp neyi yapamayacağının gayet farkındadır.

 
Toplam blog
: 10
: 1351
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

1987 Kiğı doğumluyum. Selçuk Üniversitesi Pazarlama bölümünü bitirdim. İstanbul Kartal'da oturuyorum..