Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '13

 
Kategori
Siyaset
 

Türkiye neden acı çekiyor?

Bütün gün Taksim'de olan olayları takip ettim. Şaşırmıştım, ilk kez Türkiye'de böylesine organizesiz bir organizasyona şahit olmuş oldum. Peki  gerçekten altta yatan sebep ağaçlar mı? Değil tabi ki, bardak dolmuş taşmıştır. İnsanlar gerçekten kendini ifade etmekten sakınır olmuştur. 5-6 yıl önce durum böyle değildi. İnsanlar hükümet baskısından kendimizi ifade edmiyoruz diyorlar, lakin mevcut yönetimin eskilerden daha baskıcı olduğunu söylemek de aklını peynir ekmekle yemiş birine yakışır. Yönetim eskilere göre çok daha iyi olmasına rağmen peki nedir sıkıntı? Bence Türkiye kabuğuna sığmamaktadır.  Gelişmekte, görmekte ve yetişen yeni nesiller eskiler gibi herşeye eyvallah etmemektedir. İtiraz etmekte düzeltmeye soyunmaktadır. Tabi bu bizim ülkemiz için umut vericidir. Aynı zamanda yönetimi iyi yapılmalıdır, aksi takdirde kötü sonuçlara da yol açabilir. Burada hükümeti valiyi vs suçlamaktan ziyade son yıllarda gelişen sosyal medya olayını göz önünde bulundurmak lazım. Şahsen mevcut hükümetin eskilere göre daha toleranslı, kriz yönetiminde daha başarılı olduğunu gözlemliyorum, lakin bu yetmeyebilir, çıta daha da yükselmiştir mevcut durumda. Naçizane fikrim ve çağrım odur ki, lütfen enerjimizi heba etmeyelim.

Gezi parkı hakkında da birkaç cümle edelim, şahsen ben İBB başkanı olsam Gezi parkını büyütmeyi, Yıldız parkı ile birleştirmeyi, hatta mecidiye köye kadar uzatmanın yollarını arardım. Park büyütülür küçültülmez. Dünya'da marka şehir olacaksa İstanbul'umuz merkezi ve büyük bir parksız olmaz olamaz. O halde zararın neresinden dönülse kardır. Her tarafta zarar eden AVM'ler varken oraya avm yapmak biraz şımarıklık geliyor bana. Bunu da mevcut yöneticilerimize yakıştıramıyorum.

İyi hafta sonları.

 
Toplam blog
: 4
: 639
Kayıt tarihi
: 22.10.12
 
 

İstanbul Üniversitesi, İstanbul Tıp Fakültesinde son sınıf öğrencisiyim. Okumayı severim, çalışma..