Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Türkiye'nin anayasa komedidrammı

Türkiye'nin anayasa komedidrammı
 

Ülkemde seçim yasaları vardır ve antidemokratiktir. Seçmen sayısının önemi olmayan sadece geçerli oyları değerlendiren her yasa antidemokratiktir. Geçerli oy ifadesi sadece yönetim erkini elinde bulunanların işine gelir ve demokrasiyle hiç alakası yoktur. Bu ülke insanı okuma özürlü olduğundan oturup bu yasaları okumaz ve doğal olarak sorgulayamaz lakin Müslümanım der.

Bu antidemokratik yasları ki ben “ucube” yasalar olarak bakarım . Bu yasalar 33 yıldır yanlışları olan benim Hayır oyu verdiğim bir Anayasanın devamıdır. Bu yasalar intense mevcut sistemde beş dakikada değiştirilebilir. Tıpkı milletvekilerinin kendi çıkarlarına jet hızıyla ülkenin utanç kaynağı olan yasaları çıkardıkları gibi. Burada anlayamadığım insan onuruna yakışmayan bu yasaların varlığında, ülke insanı bu durumu içine sindirmesidir ki bunu Allah'ın verdiği en önemli nimetlerden ve sorgulayacağı nimetlerden biri olan akılla açıklamak mümkün değildir.

Bu yasaları değiştirme gücü olanların bugün yeni Anayasadan bahsetmeleri inanın bu ülkenin gerçek KOMEDİDRAMI dır. Bu komedidrama bu ülke insanının görebildiğim ekseri çoğunlukla çok büyük bir duyarsızlık içinde kalması ise dehşet verici bir durumdur.

Bu dehşet verici durumda bu komedidram karşısında Allah için susmayacağım yoksa bunun hesabını mahşerde veremem. Çünkü ben önce ALLAH(c.c) tan korkarım. ALLAH şahittir ki “ bu antidemokratik yasaları değiştirmeyenler yeni bir Anayasa yapmaktan bahsedemezler. Önce ANTİDEMOKRATİK SEÇİM YASALARI değişmelidir.

 
Toplam blog
: 81
: 1191
Kayıt tarihi
: 13.02.11
 
 

Ben kimim? Ben 55 yaşında hekimlik sanatını icra eden bir kişiyim. Adım Selçuk Şensöz. Bugün için..