Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Türkiye'nin Geleceği

Türkiye'nin Geleceği
 

Dalgalan sen de şafaklar gibi Alsancağım:)


Türkiye’nin geleceği
Şu haliyle parlak görünmüyor
Toplumsal yaklaşımlar eksik
Toplumsal yaklaşım eksik olunca
Toplumsal duyarlılık yok demektir
Toplumsal duyarlılık yok olunca
Ortak çalışmalar noksan kalıyor
Herkes kendi kafasına göre iş yapıyor
Oysa güç toplumsal ileriliktedir
Bu noksanlık
Kalkınma hızını düşük tutuyor
Hatta frenliyor bile
Toplumsallıkta ortak akıl vardır
Ortak akıl yanlışların elenmesi
Doğruların egemen olmasıdır
Şurası bir gerçek ki
Toplumlar doğruların egemenliğinde
Gelişir güçlenirler
Gelişen güçlenen toplumlarım geleceği
Aydınlık olur
Bu toplumlarda yoklar giderek azalır
Varlar gittikçe çoğalır
İnsanlar bir arada mutluca yaşarlar
Yarın endişesi asla olmaz
Bilimde fende ilerleme oluşur
İnsan yaşamı bunlarla daha etkin hale gelir
Yeni buluşlar yeni yapılaşmalar
İnsanı gerçek anlamda mutluluk sunar
Ekonomi sağlıklı yapıya sahip olur
Ekonomik krizler gelip kapıyı çalmaz
Yarın daima bugünden daha güzel olur
Eğitim yerine oturur bilimsel eğitim olur
İnsanlarda öğrenme bilinci oluşur
İnsanlar ömür boyu öğrenmeyi sürdürürler
Bu da ilerleme getirir kalkınma gelişir
Ülke yöneticileri
Toplumu güden değil
Toplumsal gerçekliği yaşayan olur
Saygı ayağa kalkar
Herkes herkese saygıyla karşılar
Ve saygıyla yanlışını söyler doğrusunu gösterir
Bu sevgi doğurur
Toplum seven toplum olur çıkar
Her şey güzellikle paylaşılarak yaşanır gider
Toplumsallığın oldu yerde sevgi vardır
Sevginin olduğu yerde paylaşma vardır
Paylaşmanın olduğu yerde barış vardır
Şerler asla sokulamaz bu topluma
Ben işte bunu öneririm topluma
Bu gelişmeyi mutlaka gerçekleştirmeliyiz ki
Toplumsal geleceğimizi aydınlık yarınlara bırakalım
Karanlıkları aydınlığa çevirelim
Bu konu okullarda mutlaka ele alınmalı
Yazılı ve görsel medyada ele alınmalı
STK’larda ele alınmalı
Ülke yönetimi bunu yaşayarak topluma örnek olmalı
Toplumdaki toplumsal noksanlığı gidermeli
Toplumu aktif toplum yapmalı
Bakın o zaman toplum yani Türk toplumu
Nasıl güzel toplum olacak
Hem içeride hem dışarıda örnek ülke olarak anılacak
Ben bunu istiyorum canlarım
Benim toplumum mutlaka ve mutlaka
Toplumsal değerleri içselleştirip bunu yaşamalı
Ben de bakıp bakıp
Vay be işte bu be diye keyif çatmalıyım işte

Kalın sağlıcakla
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..